סוף יום 06.10.2014 – עושים סדר בין הפחד לתקווה

zohartrade – the artistry of trading

המסחר נפתח בפער בשכיח, פער שלרוב מעיד על מקומנו בתוך טווח מדשדש, הפונדמנטליים יתרצו זאת בשני נתונים שלקראתם אנו עומדים והם פתיחת עונת הדוחות ופרסום תוכן ישיבת הפד האחרונה (העניין בפרוטוקול הוא הניסיון להבין ולהוון נתונים שונים כגון מדיניות ריבית וכו’).

מבחינתנו פתחתנו את השבוע בידיעה שאנחנו במקום “אקראי” במרכז טווח וללא תמיכה כיוונית אם החלטה להמתין למקום טוב יותר, שמח שכך בחרנו.

אכן ראינו את השוק פותח למעלה יורד ובחלקו האחרון של היום שוב חוזר כלפי מעלה, הנדנה במיטבה. סוחרים יום הרגיל לימים מגמתיים אף הם נפגעים בימים כאלה במיוחד סוחרים שאין להם את היכולת לשנות תודעה, סוחרי החוזים קוראים ליום כמו אתמול יום נורמלי, זה הימים שהכי קל להם להרוויח כסף, אם כי אני עשיתי אתמול טעויות או גרוע מכך התעקשתי עליהם,  לרוב זה קורא לי לאחר רצף הצלחות.

כך שמי שעוקב אחרי בחודשים האחרונים, אני כל הזמן חוזר ואומר לכם תזהרו מההצלחה יותר מהכישלון, ההצלחה היא זו שמביאה את הטעויות הגדולות ביותר, איזה מקצוע זה המכריח אותך להתמודד עם כאב ושמחה עם הצלחה וכשלון בכל פעם מחדשה, צריך לראות רק שבכל פעם עולים מדרגה בבחינת מסקנה ופעולה מתקנת

יש להפנים את הדברים תמיד מתוך המחשבה לאחור, מחשבה לאחור גם מתוך המחשבה איך מרגיש סוחר מיומן שמתנהג נכון ומשם ללכת לאחור אל הרגש ומשם אל מעשה. אף אם זה מדומה בסוף זה משפיע על מעשים אמתיים שמביאים לתוצאות בהתאם.   אנחנו פשוט הולכים קדימה אחורה עם הרעיון של “סוף מעשה…”

עדין במרכז הטווח, עונת הדוחות תאפשר לנו עבודה סלקטיבית על מניות, בזמנים אלו חשוב להיות מחוברים לנתונים חדשותיים לדעת איזה חברה מפרסמת מתי כזרז לביצוע עמדות.

אושו אמר “החיים מתחילים היכן שהפחד נגמר” הבעיה הגדולה שלנו שלא תמיד אנחנו מזהים את הפחד, אי הזיהוי של הפחד או יותר נכון דחיית המצב שגורם לי לפחד יוצר רמת סיכון גבוה ביותר ומחיר טעות גבוה, עלינו לבחור לעמוד לפחד מול העניינים ולחתוך הפסדים כמה שיותר מוקדם, התקווה הוא מנגנון הדוחה את הפחד למקום עמוק יותר וזה אסון בצד של ההפסדים, הפחד כשהוא נמצא במקום הנכון שומר עליכם תשאירו אותו במקומו ופעלו בהתאם.

הסוף הוא פשוט ונחזור עליו רבות מעמידים כל אחד במקומו הנכון, את הפחד בצד של הפסד ואת התקווה בצד של הרווח תזהרו מלבלבל בצדדים.

נתין למקום איכותי או נבחר סלקטיבית ונפעל בהתאם – יום מזהיר לכן

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross