סוף יום 06.10.15 – אנחנו במרכזו של סיפור אהבה

 

 

we are in the mid of the CIM
we are in the mid of the CIM

המחיר נעצר על הממוצע הארוך כשזה היום ה-6 שהוא מבצע HH ו-HL ודאי שאנחנו קרובים להיפוך פוטנציאלי בתנועה ואף קבלנו אתמול בר מסוג KR, אבל רק סוחר שאינו מבין בהתנהגות המחיר ואת עומק רעיון ה-CIM ימליץ למכור פה את Thrust מטה.

חזרנו למרכז התווך שימו לב היכן נמצא שער הסגירה של חודש אוגוסט והיכן נמצא הבר ושער הסגירה של אתמול. חזרה לאמצע מחזירה אותנו למקום האקראי ביותר, במקום אין מומנטום כיווני כלל ובפעמים הקודמות שהמחיר נעצר שם כפי שמסומן בחץ האדום הוא כלל לא הצליח להגיע לתמיכה, לעומת זאת קנית התמיכה בהינתן סימן הייתה נקודת כניסה איכותית ביותר כבר ה-Thrust מעלה על התמיכה האחרונה.

תזכרו כי האסטרטגיה היא המכתיבה את הטקטיקה ולא להיפך לא כל סימן להיפוך או פוטנציאל היפוך הוא בהכרח עמדה שנרצה להצטרף אליה ודאי שמבחינה טקטית לא נתעלם ממנה, אבל יש הבדל בין הבחנה וזיהוי לבין ביצוע פעולה מסחרית בעקבותיה. האם תאורתי יש ייתכנות כי מפה המהלך המגמתי מטה יתחדש, התשובה היא  ודאי חיובית, אך אנו נצטרף אליה במקום איכותי וודאי יותר מאשר היפוך על מרכז התווך.

לעיתים קרובות אני מהרהר על הכתיבה והתוכן שלי, לשנות להוריד לצמצם את הכתוב או שמא בכלל להיפך, מי שמכיר אותי יודע שאני חובב קריאה בספרו של מאיר שלו “כימים אחדים” מצאתי את הכתוב הבא “יש אומרים שתכליתו של כל סיפור היא לתת סדר במציאות. לא רק סדר של זמנים, אלא גם מעלות של חשיבות. ויש אומרים שכל סיפור בא לעולם רק בכדי לענות על שאלות”

השוק הוא סיפור אין סופי, סיפור אהבה אין סופי ויש בו כל מה שסיפר אהבה טוב מכיל בתוכו, השוק עוזר לי להישאר מאוהב תמידית.

יום מסחר מזהיר ומוצלח לכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross