סוף יום 05.10.15 – חזרנו לאמצע התווך לאחר רצפה כפולה

תגובה המחיר לאזור התמיכה
תגובה המחיר לאזור התמיכה

שתי הנקודות המסומנות על גרף השוק הן נקודות שסומנו בסקירות. נקודות כניסה, האחת לשורט אפשרי והשניה ללונג אפשרי. שניהם ודאי היו מוצלחות ובכל זאת יש בידול בניהם, האחת מכילה יותר פוטנציאל מהמאחרת לפחות לדעתו הסובקטיבית של הסוחר. דעתו הסובקטיבית של הסוחר היא אשר גרמה לרובנו לפעול באחת משתי הנקודות ולא בשתי הנקודות.

סוחר טוב המנוטרל רגשית ודאי היה מסוגל לפעול בשני הנקודות נטיה לצד כזה או אחר ניתן לגשר בעזרת ניהול סיכונים וגודל הסיכונים המוגדר בכל נקודה, בכל מקרה תיקון עד לממוצע האקספונצילי 55 וחזרה לאמצע מחדדת שוב את היותנו בתוך בר פנימי לאחר סימנים של תנועה צדית שהגדקנו לפני 2 ברים בסקירה החודשית והיא עדין מתקיימת.

השלב הבא שאני רואה לאחר תהליך ההעצירה של שלב הדעיכה, הוא המאבק בין הקונים והמוכרים, צורתו אט אט תמחיש לנו האם מדובר באיסוף לצורך חידוש מגמה עולה או פיזור חלק מהתיקון שהחל ברמה רבעונית, כעת מוקדם לומר זאת, כעת צריך להיבנות הבסיס להמשך אחד הכיוונים, ללא אותו בסיס לא תהיה למגמה מומנטום להמשך.

אחרי החגים, הלחות בבוקר כבר כמעט לא קיימת, תחושות מעורבות לאחר חודש חגי תשרי נפלאים, כאילו יש הבדל בשכינה בין אתמול להיום (אם כי באותה מידה יש מאבק תמדי בעצם קיומה), משכים קום ומבינים שרק המשך לך לך לחיוך הבא.

אתמול נעלבתי שחבר קרוב גילה צרות עין עלי, ראיתי זאת כעזות מצח, שלמתי מחירים לא פשוטים בדרך להצלחה שלי, לא לקחתי מאף אחד, איך אפשר לעין צר עין על משהו שאין לו שום חלק למחירים ששלמת או שאתה משלם. חשיבה מעמיקה הביאה אותי לתזכורת שאולי כדי להגביר את עניין ״הנסתר מעין״.

טוב אז המלכה מרובה ועמה ההתרגשות של המשך עשיה, מחר עוד כנס ואין לקחת כלום מובן מאליו, צ׳רצ׳יל אמר “הצלחה היא לא סופית, כישלון הוא לא גורלי: זה האומץ להמשיך שנחשב.”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross