סוף יום 05.05.2014 – חוגגים עצמאות

השוק ממשיך להטל בסוחרים, אנו ב-zohartrade ממשיכים לסחור את מה שאנו רואים ולא את שחושבים
השוק ממשיך להטל בסוחרים, אנו ב-zohartrade ממשיכים לסחור את מה שאנו רואים ולא את שחושבים

השוק פותח בפער מטה, נע לאיטו קראת ההודעה החשובה בשעה 17:00, התוצאות יוצאות מעל הצפי וזה מכריע את היום למרות ההודעות הפסיביות הן בכלכלות המזרח, הן במצב ברוסיה (דווקא הודעות חיוביות הגיעו ממדינות שנזזקו לסיוע וחילוץ על התאוששות וזה בהחלט מעודד היה לקרוא בלי קשר לעיסק שלנו).

לרוב אני מתייחס לפערים רק אם האם הם מעל הטווח של היחידה הקודמת וגם אז מתייחס אליו בהתאם לסוגו, הפעם היה גם “פער” בתוך הטווח וגם ואילו היה זה פער שכיח שדינו לרוב להיסגר, כך שההבנה הטכנית והתוצאות הפודמנטאליות הקלו על סוחרי היום בתצורת המסחר (אם כי אני הצלחתי למי שעוקב לנצל את התנועה מטה בכדי להיכנס לעמדה עד להודעה).

היום נגמר בבר מסוג KR  עם קבלת Thrust מעלה היום, אזי נקבל איתות שורי, כאשר האנרגיה והחומרים הם המגזרים השורים וקרובים לתחנה ואילו הפיננסים הוא החלש והדובי ביותר כרגע. ללא הודעה חשובה מתחת לצפי ו/או אירוע חיצוני דחף מעלה כמוזכר הינה נקודה שורית טובה להתחלה של עמדה.

בודהה אמר “כל מה שאנחנו זה תוצאה של מה שחשבנו”, יום העצמאות אני לא מעריך כמו כולם הולך לחגוג, יין טוב קניתי (תודה עקיבא אנחביץ) בשר טוב בדרך ואני מזכיר לעצמי שפעם משהו חלם פעם משהו חשב בסוף הוא הגיע לארץ ולנחלה, נראה לי כי אני האמץ זאת אחלום אחשוב איישם אגיע לארץ המובטח, איך אמר הרצל מהפרסומת  לג’ילט “אם תרצו אין זו אגדה”

חג עצמאות שמח מחכה לכם בכנס שאחרי החג – זהר ליבוביץ

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross