סוף יום 05.05.15 – בפעם השניה ודאות החוויה עולה

עקרון הפעם השניה
עקרון הפעם השניה

1) על עקרון הפעם השניה דברנו לא פעם לאורך הסקירות. הוא עקרון בסיס אצלנו, אולם בסקירה לפני שבוע תכנית העבודה הועלתה מפורשות, אני מציע לכם לצפות ללחוץ כאן ולצפות שוב בסקירה.

2) הוספתי והדגשתי את חשיבות הכנת רשימת העבודה לקראת מצב זה, אתמול בשביל רבים מבוגרינו זה בדבר יום של ״כסף על הרצפה״, סוחר אינטלגנטי יודע לזהות תהליכים בסמיכות לתחילת התהוותם בלידתם אנו מצטרפים אליהם.

עוד עקרון חשוב שאני מדבר עליו במסחר, הוא שכמות הקרינטריונים הנדרשת למסחר בדשדוש פחותה מכמות הקריטריונים הנדרשת במצבים מגמתיים, במצב של דשדוש מספיק עקרון המיקום והתזמון, האיכות במקום פחות חשובה, על כן גם דברנו שניתוח יתר גורם לשיתוק, בדשדוש יש לפעול לפי כללי הדשדוש, קנה תמיכה ומכור התנגדות (ההבנה של פנימיות הדשדוש תעלה גם את עקרון האיכות).

ודאי שסקירות אחרות ידברו על הלמה? יזכירו את המאזן המסחרי, יזכרו את היחלשות הדולר אתמול וכו, אני מתעקש שהחשיבות הראשונה באיך? הדברים מתרחשים ולא למה, האיך מספר לנו את הסיפור הלמה לרוב יהיה מאוחר מדי ולא בהכרח הלמה שלנו יהיה הלמה האמיתי של השוק או שלמה שלנו יהיה ההבנה הנכונה (לפחות ביכולת ההבנה שלי).

אני מודע שיש רבים שלא תמיד מסכימים או מבינים אותי הסיבה היחידה היא רמת החיבור לשפה ולדרך החשיבה, לפעמים הדברים כתובים במילים לפעמים הדברים כתובים בין המילים, לרוב המסר באחד בהם ולעיתים משלימים האחת את השני או כפי שכתב בראון

השפה היחידה להבנת דברים מסוימים היא חוויה ישירה. יש חוויות שפשוט לא ניתן לתרגם. חייבים לגעת בשביל לדעת.
www.zohartrade.co.il

 

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross