סוף יום 04.11.2014 – ונטילציה קטנה

הרצף נשבר
הרצף נשבר

הגרעון התרחב (לרוב זה צפוי ככל שהדולר חזק), הרפובליקאים מנצחים, שוב ושוב אנו פותחים בחדשות הפונדמנטליות ונדמה כאילו אנשי הניתוח השיפוטי זה אינו מעניינם. והתשובה היא ודאי שזה מעניינים כל עוד יודעים לתת לדברים את הפירוש המתאים והמשקל המתאים, סוחר ודאי צריך להיות מודע כל הזמן לסביבה החיצונית בה הוא מתנהל ואולי למצוא את הידיעה הקטנה ומשפט המפתח שפותר לו את חידת השוק הנוכחית.

השוק לראשונה אחרי רצף של ימים של HL יצר יום של תנועה יורדת, אך זהירות לא כל כניסה של כוח נגדי והתחלה של תהליך הוא התחלה אמתית על כן אנו מגדירים היפוך בשני שלבים, כניסה של כוח נגדי ושליטה של כוח נגדי.

אתמול הבר לא הסתיים בשליטה של המוכרים, להיפך עדין נראו סימני כניסה של קונים (נר עם זנב קניות) והבוקר החוזים אף ממשיכים צפונה, הייתכן שוונטילציה קטנה הספיקה להם בכדי להזדרז ולחזור לשוק – נדע בשארית השבוע.

שוב ושוב משמעות של בחירה סלקטיבית משמעותה איכות גבוה בפני עצמה במוצר הנבחר כך שדחף קטן נוסף מהשוק מביא לתוצאה הרצויה. בזמנים קשים אלו להבנת התמונה לסלקטיביות חשיבות גבוה אף מהרגיל ולא רק לבחירה הסלקטיבית כי עם גם ליעד רווח הראשון שחייב להיות ממומש בכדי לאפס את הסיכון ולאפשר לעצמנו לשאת את המתרחש בשווקים.

שפה וצורת חשיבה הם תנאי בסיס להיותך סוחר מצליח, הראשונה שבהם היא שפה שלוקחת אחריות על הדברים, ההבנה שיש דברים שניתן לשנות ויש שלא והשקעת האנרגיה בהתאם, כך אומר פתגם הודי (אין היופי והחוכמה של …) “הפסק לחפש פחות בעיות והתחל לחפש יותר חוכמה”.

אנשים מחפשים דברים רק במבחן התוצאה לא מבינים את עוצמת וחשיבות הדרך בחיים איך אמר חברי קטסומוטו “פריחה מושלמת היא דבר נדיר. אתה יכול לחפש אותה חיים שלמים, ואלו לא יהיו חיים מבוזבזים” (“הסמוראי האחרון”)

ממשיכים לחפש את הפריחה המושלמת – יום מזהיר

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross