סוף יום 04.08.15 – נוהגנו בבוקר מאיד על שאר היום…

Zohartrade - Inside day
Zohartrade – Inside day

תוך כדי מעבר הזמן בחיים, יש לנו הזדמניות לחוות ולראות בזמן אמת כל מיני מצבים, מגמות עולות, מגמות יורדות, מה שהעולם קורא לו קריסות וגם דשדושים, כל תקופה כזאת היא שיעור נפלא, אם מזהים ומבינים את המאפיינים שלו.

יום פנימי ללא מומנטום, על מרכז התווך בהמתנה לנתונים גדילה קיטון של נתוני היצור והאבטלה, כך שללא אירוע חיצוני או תוצאה מפתיעה קיצונית באחת החברות לא נראה לי כי ניתן בשבוע זה לקבל החלטה ארוכת זמן בדבר הכיווניות מלבד העולה בממדי הזמן הגדולים.

התחזקות הדולר מול מטבעות שונים בעולם ממשיכה, היא גורמת ללחץ בעיקר בידיים החלשות האחרונות שהצטרפות לשוק מתוך סיבה אחת יחידה שהמטבע שעליו הם פועלים עוקבים עלה/ירד בקיצוניות. אני חושב שבסוף להתחזקות הדולר תהיה השפעה על השוק.

נכון שאני חוזר על המילה סובלנות הרבה פעמים, אבל זה אך ורק מסיבה אחת שבהתנהגות השוק בדשדוש זה מה שנדרש בעיקר, כל מי שיאבד את הסבלנות טרם הזמן ישלם על כך לשוק ולהיפך… בוא נמשיך לשמור עליה

אחד הדברים שאני יכול לומר על הסוחרים היא כי ניתן ללמוד רבות על המשך דרכם בתחום לפי התנהגותם בזמנים כאלה או אם לקשור זאת לבוקר כפי שאמר חברי בעל חוש ההומור למון ״בוקר הוא זמן חשוב מאוד, משום שהדרך שבה אתה מעביר את הבוקר שלך יכולה לעתים קרובות להעיד על איך ייראה שאר היום.״

לא נותר לברך אלה כל עוד שמח ובקור אור…זהר

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross