סוף יום 03.02.15 – גאולה אמרה “בשפה כמו בחיים, צריך לדעת איפה לשים את הדגשים”

לעיתים יש בנינו פערים שכחים
לעיתים יש בנינו פערים שכחים

אתמול קיימתי שיעור בנושא פערים (gaps), אחד מהסוגים הוא הפער השכיח, אשר מופיע בעיקר בתוך דשדוש ומחזק את עצם היותו במצב זה, הסיבה ככל שמוצר מדשדש יותר ויותר כך העניין בו הולך ויורד ואז “כל ממזר מלך”, אתמול קבלנו אחד שכזה.

ולמרות היות הפער שכיח כל עוד הפער נשאר פתוח הוא ודאי מעיד על החיוב שבדבר והתמונה השבועית הולכת ונעשית שורית, אך מזכיר לכם בדיוק כפי שהיינו בתנועה היורדת, אנחנו בתוך טווח וכללי המסחר של טווח הם קנה תמיכה ומכור התנגדות ואני קרבים להתנגדות, עד מתי? כל עוד!

אחד הטעונים שלי הם שסוחר טוב צריך לדעת לשלוט בכל ממדי הזמן וההבנה הכוללת של ממדי הזמן והקשרים בניהם יאפשרו תזמון נכון של עמדות על תמיכות והתנגדויות כפי שנדרשנו לכך מתחילת השנה.

הצטרפות במצב זה עשויה להצליח אבל תחשב בעיני לחוכמת הדיעבד בגלל המיקום, אני אשית אמתין שוב למיקומים איכותיים בכדי לפתוח עמדות סוינג חדשות וכרגיל המקסם את הקיימות.

אני מקשיב הבוקר עם הקפה למאיר אריאל שר ומדגלם ומדבר ואומר “דע לך. שכל הקלקולים באים משימוש קלוקל במילים. המחשבה צריכה מילים בשביל לצאת לעולם. למרות שהשפה  והמילים נתפסות כאוויר לנשימה. כל המפעל העצום של האדם וצא ממילים וחוזר למילים, הכל תלוי במי שעושה ואיזה שימוש במילים.”

ולפעמים כוחם של מילים בלעבור להביט בעיניים ולשתוק, רוצה לומר כשמבינים את השפה לא צריך מילים, די להביט ולשתוק.

שיהיה יום מזהיר ומוצלח

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross