סוף יום 02.11.15 – כניסה לאזור התנגדות

כניסה לאזור התנגדות
כניסה לאזור התנגדות

כניסה לאזור התנגדות, השוק פותח קרוב לגבוה החודשי דבר שלרוב מביא לתוצא של גבוה חדש כפי שנתקבל אתמול, והוא רחוק פסיעה מהגבוה של אוגסט שממנו מתחיל אזור התנגדות ועד לגובה של כל הזמנים, לא ניתן להסתיר את שוריות השוק ואת תגובתוו החיובית לכל הודעה כלכלית ולו להודעות בעלי חשיבות בינונית.

שוריות השוק אין משמעה שנכון לקנות בכל מקום, היות תחנות בדרך אנו כעת מחפשית את הדבר הבא שיאפשר לנו להצטרף לתהליכים, אך אינם פשוטים החיים בתוך התווך בעיקר בגלל חוסר הרמוני ואי תמיכה של יחידות זמן גדולות מול קטנות ומציאת התשובה לשאלה האם יש פה תהליך פנימי של איסוף או פיזור. בכל מקרה הגדרת ההזדמנות שלי היא מכירת התנגדות ככל שנקבל בהיפוך וסיום של תהליך באזור מעונן כפי שהגדרתי בפתיח.

היום נקבל תוצאות של חברת טסלה ונוכל לרות אם תהליכי הפיזור שראינו במפה החודשית יתאמו לתוצאות ולתחזיות הנוכחיות ונקבל עוד סימן חולשת של שבירת ה-190 או תנועה נוספת לכיווןן הגובה של כל הזמנים שהדרך אליו תגדיר את ההזדמנות הבאה דרך מרכיבי זמן, מחיר וכמות – אני מזכיר זאת כעוד דוגמה לשעור בתהליכי התנהגות מחיר.

משהו ששאל אותי “למה שוב אופנוע”, עניתי לו “זה בגלל ספר שקראתי בילודתי”, “ומה כתוב פה הקשה והוסיף” , עניתי לו “כיצד אנשים רואים את החיים”, “תןדוגמא” ביקש, אז הנה מקטע “בנסיעה על אופנוע רואה אתה דברים בצורה שונה לגמרי משניתן לראותם בכל דרך אחרת. כשאתה במכונית, מצוי אתה כל הזמן בתוך תא, ומאחר שאתה מורגל בכך, אינך תופס שמה שרואה אתה מבעד לשמשה אינו אלא עוד ממראותיה של הטלוויזיה. אתה צופה פסיבי, בעוד הכל נע מולך בחדגוניות, כשהוא נתון במסגרת. בנסיעה על אופנוע נעלמת המסגרת. אתה נמצא במגע הדוק עם הכל. אתה ב-ת-ו-ך המתרחש, ולא עוד צופה בו בלבד; ותחושת הנוכחות היא מהממת.”  זן ואומנות אחזקת האופנוע

“בגלל זה המהות שלך היא אומנות ומיומנות”, שאל לאחר שקרא, חייכתי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross