סוף יום 02.02.2015 – “אושר הוא כמו נשיקה, אתה חייב לשתף אותו בכדי להינות ממנו” מלצר

קנה תמיכה
קנה תמיכה

“אחד הדברים השנואים עלי ביותר, זה לתאר משהו שממילא כולם רואים” כתבתי בעבר ככל שהזמן עבר הבנתי שמה שנדמה שרואים לא בהכרח רואים. לעיתים נדמה לנו שאם אנו אוחזים בצורת חשיבה והתנהלות מסוימת אז כולם אוחזים בה – מסתבר שלא, על חשוב לחזור ולתאר את הדברים גם אם לכאורה נראים מובנים מעליהם.

השוק בדשדוש, הדשדוש יימשך כל עוד, כללי המסחר בדשדוש לחפש לקנות תמיכה ולמכור התנגדות, השוק הגיעה לתמיכה והתנהג כמצופה – ברור שבשלב כלשהו הדשדוש יסתיים וימשיך במסע למקום חדש.

סוחרי היום הבינו כבר בשלבים הראשונים של היום כי זהו היום של הקונים, לפעמים הכול צפוי וידוע… והרשות נתונה, הסגירה בחלק העליון של היום על התמיכה עשויה להיות סמן להמשך ושבירת הגבוה היום – כול מי שמספיד את השוק מראש על מהלך תיקון גדול אולי מקדים קצת, מפני שסימנים ניכרים לכך טרם נראים.

ההתייחסות שלי לעולם המסחר ושוק ההון בפרט הוא כמו החקלאי לאדמה והחקלאות בכל המובנים שאתם יכולים בכלל לחשוב או להזכיר לכן אני מתחבר לדברי רוסו חברי שאמר “החקלאות היא השליחות הראשונה של המין האנושי, היא המקצוע הישר ביותר, היעיל ביותר והאציל ביותר שאדם יכול לעסוק בו”

נמשיך יחד לעבד את האדמה לשתול להשקות ולהצמיח מהפירות ולמרות הקושי ופגעי מזג האוויר נשמר על חדוות העשייה וב”ה נזכה לאכול מהפירות ולהוריש את הדבר הלאה.

שאנל אמרה “אופנה חולפת, רק סגנון נשאר אותו הדבר” – אומנות ומיומנות המסחר בשוק ההון

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross