סוף יום 01.12.2014 – כיוון המפרשים יכול להשיט את הסיפנה לכל מקום שנבחר

ניתן בשיטת "פרפר" לשוט גם נגד הרוח
ניתן בשיטת “פרפר” לשוט גם נגד הרוח

אחד מדרכי המניפולציה לפעול ולשטות בנו היא להרגיל אותנו למצב מסוים לאורך זמן ואז לפעול בצורה הופכית.

ככל שהיא מצליחה להטמיע את ההרגל עמוק יותר כך מקל עליה לפעול בצורה ההופכית.

בעל ההרגל שמתעקש כי לא חל שינוי ועלול להחזיר בזמן זה את כלל הרווחים ויותר על כן זמני השינוי והשיהוי הם המסוכנים ביותר.

יש להיזהר מעיוורון רגעי או מהרצון לראות משהו, להיפך יש להיות חד עין לכל שינוי שהרי כל מסע גדול מתחיל בסוף בצעד קטן.

מה רוצה לומר תראו גם בסקירה השבועית המצולמת רשמתי ואמרתי כי כל ממדי הזמן גדולים נסתיימו בשליטה של קונים ובשוק שורי שכזה ולא נראה בעין אפילו צלו של דב (סטייה היא אומנם סיבה לא לפתוח אבל לא סיבה מספיק טובה לא למקסם את הקיים).

הרמז היחידי היה ביום המסחר האחרון של חודש קודם שהיה חלקי ונסתיים OKR, אך אנו דנו ביחידות הזמן הגדולות ובכל מקרה אתמול קבלנו גם דחף למטה שהמשיך את התנועה מטה.

אם במושגים שלנו סטייה הוא מצב בו לא נפתח עמדות קניה חדשות אז ודאי היפוך בתנועה יעצור אותנו מכך, אבל אותי מעניין לומר משהו מעבר לעצירה של לא קונים תנועה יורדת וכו’ זאת בכדי למנוע ממכם נזק מקריאת כותרות או דברי הבל שמהותם “הכול שטויות כלום לא קרה, כל ירידה היא לצורך עליה, הנתונים לא ישתנו וכו”.

הברים אחרונים הם שלילים, יש לנו היפוך במפה היומית (OKR+THURST) הפער בריחה שהיה פתוח נסגר והפך להיות Exhaustion Gap (פער מצוי או ליתר דיוק תשישות) חברים זה צומת.ה

צומת הזאת עלולה להתפתח, לא נכון ולא ניתן להתעלם ממנו, אינני אומר שזאת צומת של קץ הימים והתחילה המפולת הגדולה, אבל כל דבר גדול מתחיל ומסימן קטן ואל לנו להתעלם, גמישות שכילות היא ביכולת לראות ולנטר את סימני השינוי ולפעול בהתאם, “כשיעבור זעם” תוכלו לחדש קניות, עד אז נעקוב אחרי ההתפתחויות ונפעל בהתאם.

מי שעיניים ואוזניים לו אשר קורא ומקשיב לדברי ודאי יתחבר לדברי ג’ימי שאמר “אני לא יכול לשנות את כיוון של הרוח’ אבל אני יכול להתאים את המפרשים שלי כך שאני אגיע ליעד”.

מכוונים את המפרשים בהתאם לכיוון הרוח וממשיכים כל עוד

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross