סוף יום 01.04.2015 – לנצח את עצמנו

אומנות ומיומנות המסחר בשוק ההון
אומנות ומיומנות המסחר בשוק ההון

ודאי שכל שנכון בשוק ההון נכון בחיים, אבל התייחסות שלי בחיים היא תמיד בהתייחס לשוק ההון.

במסע הנפלא הזה של התשחררות ממצרים או ליתר דיוק מהמיצרים עלינו לנצח בכל פעם את עצמנו לא את אחר המיצר הוא שלנו, מותר לנו להעזר באחר, אבל המיצר הוא שלנו.

לפעמים הוא מקשה את ליבנו, הוא מגדיל את הקושי את המשך. לעיתים את גודל ההפסד, אבל כנראה שזאת הדרך היחידה להוציא את מיצרים מתוכנו רק דרך מסע של 40 שנה במדבר מתחיל איזה שינוי – אבל מבטיח לכם שהארץ המובטחת מחכה לכם והיא יפה ומדהימה מלאה בכל טוב של העולם.

שמח וגאה לעשות את המסע הזה, שמח וגאה בכל מי שחלק מאיתנו במסע הזה, רואה מהצד איך כל אחת ואחת ממכם מתקדם עוד צעד, עוד חוט שנפרד בכבל שהקיף כל אחת ואחד מאיתנו, עוד חיוך עוד נצחון עוד כיבוש…

הקבוצה כמשפחה הולכת וגדלה אתמול הצטרפו אליה חברים חדשים, העיתוי מושלם, נעזור להם במסע והשפע קיים לכולם.

הלימוד בהחלט הפך אותי לאדם טוב יותר לסחור טוב יותר. נוהג דומה שלכם כלפי האחר יגרום גם לכם לעוד עליה במדרגות היעד של סוחר מיומן תמשיכו לעזור האחד לשני לבטח גם לאחר.

פרוסט סיכם את החיים בקצרה ואמר ״בשלוש מילים אני יכול לסכם את כל מה שלמדתי על החיים: הם ממשיכים הלאה״ אני כל כך מסכים עמו מכאן החשיבות של להבין את אפסותנו ולדעת להתחבר לרגע ההווה.

אה השוק שוב קפץ על תמיכה וממשיך במסע הצידה… היה כנס מדהים ומכובד אתמול, מי שלא הספיק מכל סיבה אחת נוסף מתקיים לאחר החג ב-15.4 אתם מוזמנים להרשם או לרשום את היקרים לכם.

יום של שמש בחוץ מרגישים את החג בפתח – הכנות אחרונות לכולם לקראת החג, לבנתיים יום מזהיר ומוצלח לכל.

 

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross