ניצול OB על מנת לבנות עמדת מכר – סקירה יומית 07.12.16

07-12-2016-08-07-21

אין ספור פעמים כבר הזכרתי כי לשוק יש דרכים וקצבים משלו לעשות את הדברים, אנחנו לא מנסים לתזמן את השוק, השוק מתזמן אותנו אך המצב של קניות היתר בשוק ודאי נמשך כאשר הסמן הימני של הדבר ממשיך להיות מדד הדאו ג’ונס, היום העליתי מניה שסחרנו עליה לא מצב תוך ניצול תזמון התיקון בסנופי בכדי להיכנס אליה לעסקה  שכפי שראיתם יצאה מסיכון.
המנייה מספקת לנו כעת כמעט תחנה להצטרפות, כל שחסר לנו הוא תזמון השוק בכניסה לתיקון על-מנת שיהווה את הדחף לתחנה במניה המצוגת VIPS להצטרפות לעמדת מכר, הצטרפות או התחלת בניית פוזיציה מנקודה זו תוך כדי שהמניה נשענת על קו תמיכה חשוב סביב 10 דולר יכול להיות נקודה שבירת הותפרקות סופית של המניה, כך שגם יחסי הסיכון סיכון במקום הנוכחי יחד עם המכלול עשויים לאפשר ביצע עסקה איכותית. (רצ”ב גרף המניה).
נשאלתי הרבה פעמים איך יודעים שהתחנה היא תחנה טובה?, שהמקום הוא מקום איכותי זה מזכיר לי את התשובה של למוני סניקט בספר אמיתות מרות אך בלתי נמנעות בהתייחס לעניין הספריה “ספריה טובה לעולם לא תהיה מסודרת מדי, או מאובקת מדי, כי בכל רגע נתון יימצא בה מישהו, מוריד ספרים מן המדפים ונשאר לקרוא עמוק אל תוך הלילה.”
הייתי ממשיך לכתוב לכם אבל יש לי קצת בלגן בספריה ושבט הקופים גם מגיע אלי היום, אז כל שנותר לעת עתה הוא לברך יום מסחר מבורך מתוק ומזהיר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross