נגולה אבן מליבי [סקירה יומית 10.05.17]

מה ציפוי ביומיים הקרובים

מה המצב בשוק?

אנו נמצאים בנקודת מאוד מעניינת שהייתי רוצה לרגע להדגיש לכם הבוקר, שימו לב לגודל הבר והמחזור הנוכחי בשוק לעומת היום בשבוע בו אנו מצויים.
ניתן לראות עד כמה שניהם קטנים המשמעות המידית היא שבסבירות די גבוה אנו לפני יומיים שעשויים להיות בעלי תנועה גדולה וחדה לאחד הכיוונים.
קו ההחלטה שלי בהתייחס לכיוון היינו שער הפתיחה השבועי.

בכל מקרה התצורה כרגע נכון לעכשיו אינה שורית להיפך (עד לחזרת המחיר מעל שער הפתיחה השבועי) אני מאוד לא אוהב את התמונה העולה (בהתייחס להמשך הראלי) ואף ה-EPR  שלנו ירד בחדות לאזור ה-20.
זוהי צומת מעניינת להכנת מניות לשתי הצדדים, לפחות לעסקת “בעיטה בתחת” לקראת הימים שנשארו לנו בשבוע.

אכן היה מזור בגלל הקרבה לדוח הכספי הכמות שהשארתי היא ממש מזערית של 100 מניות, אתמול סיימנו מעל 2 דולר בכסף, צייצתי במהלך היום לאור ההתנהגות את הדבר הבא “הישראלי לא יכול להתאפק והוא רץ לספר לחברה מה קורה בחברה” – אנו בעידן הכלים המיוחדים אולי שמענו אותו (אולי).

נגולה אבן מליבי

נתקלתי הבוקר בכתבה “חזרתו של המראה המזוקן גילחה את הרווחים של ג’ילט” כתבה שגם הצחיקה וגם ריתקה אותי בדברים שעולים מתוכה, כולל התייחסות למי פעל ומתי (שוב באפט מכה), צחקתי כי על אותו משקל ההבנה שיש לנו דור צעיר חרמן יביא אותו לרוץ ולהשקיע ב… (אני מודע למידע מצד הצעיר שבנפשי ולא מהחלק השני של המשפט אולי גם וגם 🙂 ).

איך נסכם את יום אתמול בצורה מאוד פשוטה – גאולה אבן בכתה בשידור ורה”מ בהנחת רווחה אמר נגולה אבן מליבי (יש שיטענו שרה”מ רגוע זה חשוב מאוד).
רציתי להוסיף לך דבר חוכמה שאמר פעם הרב אדם ברוך “האושר, האושר נמצא בטלוויזיה. אם יש לך טלוויזיית 50 אינץ, האושר שלך גדול יותר” (אגב כיום הבן של הרב מגדיל את גדול האושר דרך מונית הכסף)
אני דווקא בשנים האחרונות חיי לפי הגישה של גרושו שהסביר שהטלוויזיה היא מכשיר חינוכי נפלא: “כל פעם שמפעילים אותה בחדר בו אני נמצא אני עובר לחדר השני וקורא ספר”.

בכל זאת אחרי שכתבתי זאת, עולה בי הזיכרון והחיוך של הימים של רק ערוץ 1, יום שישי לפני כניסת שבת, ריח של עוגות בתנור, פיצוחים שקולעים בבית (מים, מלח וקמח) מגיעים שניהם חמים לקראת הטקס של צפייה בסרט ערבי, קידוש וחזרה למדורת מבט של יום שישי מדורת השבט של נעורי – כל מי ששואל מתי זה היה, זה פשוט מקישים בגוגל “עידן התמימות” מקבלים את השנים.

סיכום היום: פוטנציאל תנועתי לפנינו ביומיים הקרובים והטלוויזיה תמשיך להיות כלי חינוכי בכך שתגרום לי להמשיך לקרוא.

יום מבורך ונעים לכם – זהר

אני וחיוך

תיקון בזמן, שוב העולם נחלק בין אלו שיהיו שם לאלה שלא

אירוע שנתי לבוגרי בתאריך 28.05.17 – תיקון בזמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross