מצב השוק. סקירה יומית 11.04.18

מצב השוק

מצב השוק

בסקירה השבועית יש הסבר מפורט על מצב השוק והאפשרויות השונות, בעיקר למה קשר לשוק לרדת ככל שהוא נשאר רחוק מהאזור התחתון וכיצד ככל שהוא ישען על החלק התחתון פוטנציאל הירידות יחוזר פנימה.

המחיר בשבוע הנוכחי עדין נשאר בחלק העליון של הטווח התחתון מה שבעצם מעצים את האפשרות של המשך תנועה לאזור אמצע הטווח הגדול.

ההבנה האסטרטגית הזאת יעצרה הזדמנויות נהדרות לעסקאות תוך יומיות בעיקר בעסקאות קנייה, אבל לשולטים בכלים המתקדמים בחוזים גם נוצר במהלך היום מאזנים הפוכים שיאפשרו לסוחרים מתקדמים לבצע גם קרקפי שורט.

במידה מסוימת מבחינת זאת ודאי לא עת לסווינג חדשים, אבל זאת בהחלט גם עת שככל שהנחות בסיס מצטברות ניתן לבנות עליהם פוזיציות בצורה מודולרית, תוך ניהול סיכונים הלוקח את רמת הודאות הנוכחית זאת אומרת חלקי סיכון נמוכים.

מגזר האנרגיה וענף המולכים הובילו את השוק מעלה כאשר מגזר התשתיות התנהג הפוך לשוק, בכל מקרה מוד העבודה ממשיך להיות מסחר בטווח, כאשר טקטית נשנה את מפת ההזדמנויות בהתאם למאזנים המשתנים, אני כמובן אמשיך לומר את דעתי מסקירה לסקירה.

לפעמים בתקופות כאלה או אחרת משהו לא מצליח. להתחיל מהתחלה זאת בהחלט בחירה שחייבת להיות חלק ממערכת ההפעלה שלנו, היא חייבת להיות, מפני שכל התחלה מחדש בהבנה של טעות שעשינו היא להתחיל ממקום גבוה טוב יותר. המאפשר לדברים סיכוי גבוה לצלוח טוב יותר הפעם את הדרך – העיקר להמשיך בדרך.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “מצב השוק. סקירה יומית 11.04.18”

  1. אהבתי את המלל הרבה חוזק נותן לי לגבי מה שאני עובד עים עצמי
    ובנתיים ממני נותן את עשייה להצלחה

    אשמח דעתך למנייה זהב BVN

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross