מפתח היפוך Key Reversal בחודשי – סוף יום 09.11.15

Key reversal in the monthly map
Key reversal in the monthly map

בכדי לפשט את התמונה סמנתי לכם את אזור ההתנגדות שמתחיל מהגובה של חודש אוגוסט ומסתיים בגבוה של כל הזמנים – מקום שכניתי אזור עננות סמיך או כבד שכאמור הפסיק למשוך קונים

עוד הוספנו פיסת מידע דרך המפה החודשית ומצבה בזמן הווה. דרך צורת הבר ביחס לקודמו. כעת ניתן לראות את החודשי בתנוחה של kr מפתח היפוך עם פוטנציאל ירידה גדול יחסית הנובע מכך כי עבר רק שליש מהחודש וגם כי כמות הסחירות הממוצעת הנותרת מאפשרת עדין תנועה ניכרת או יותר מדויק לכתוב הפוטנציאל הטמון כתוצאה מהזמן והמחזור הנוכחי הוא גבוה לאחד הכיוונים.

קראתי הבוקר שלאור חוזק הדולר יתכן כי ישקלו פעם נוספת את נושא הריבית, זה מאוד מסתדר לי לוגית, הכבדה של שניהם על השוק ודאי לא תוסיף חמצן שורי – להיפך. אסיה גם יורדת בלילה חשש מדיפלציה דבר שיצריך הנשמה מלאכותית כמו שנעשה בהרחבות הכמותית בארה”ב ובאירופה

אני כותב זאת לא בגלל הצד הפודמנטאלי אלה דווקא בגלל האדווה בהתנהגות השוק העולמי כשהכל מתחיל מהשוק האמרקאי הממשיך להחזיק בבכורה לעת עתה ושאר היבשות נשרכים אחריו.

אדים הטמפרטורה ותחלופת החום בקור של אתמול כמו חילופי העונות והזמנים מעלים זכרונות נעימים, זמן טוב להתכוננות לבאות קאנט כתב “קבע לך יעד מתוך עצמך”, קבעו יעד התקדמו אליו בהתמדה, אין הבדל בחשיבות בין הדרך לבין ההגעה, שניהם חשובים באותה מידה ומשלימים האחד את השני.

שוב ניתן לראות כי במקום של דשדוש רחב אין חשיבות לאיכות אלה רק למיקום ולתזמון  ומעל הכל תמיד להיות נכון ולהתנהל מתוך מחיר הטעות, מכאן שכל עליה כעת בחולשה תהווה את עקרון הפעם השניה לפחות ותאפשר פתיחת שורטים חדשים, ומצד שני כל עליה בעוצמה דרך העננים תביא אותו למוד של “מחשב מסלול מחדש”.

יום מזהיר ומוצלח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross