מניפולציה וחורים שחורים. סקירה יומית 15.03.18

מניפולציה וחורים שחורים

מניפולציה וחורים שחורים

יש הרבה דרכים לעשות מניפולציה, מניפולציה מנצלת את דרך המחשבה ו/או חיבור הקשים לוגיים ע”י אנשים, כך לודגמא אכתוב לכם שני אמיתות אתמול קניתי נעלי רציה אדידס, מניית חברת אדידס עלתה אתמול מעל 9% מסקנה?

נפרדים מסטיבן הוקינג, פיזיקאי פורץ דרך, אני רוצה להזכיר אותו בהקשר אחד שהוא מאוד חשוב לנו כסוחרים והיא היכולת להודות בטעות או יכולת בסיסית יותר היכולת לשנות דעה, כך כדוגמא הוא טען שבעת הפיצוץ בסוף חיוו של חור שחור, אובד כל המידע האגור בו. זאת בניגוד לתאוריות שעקרונתיהם מבוססות על חוק שימור האנרגיה או המידע, הוא הודה בטעות באחת ההרצאות שלו על “הבר” תוך פתיח מבטיח של “אני רוצה לצאת מהארון” וכך הצהיר על טעותו או שינוי דעתו.

הוא נחשב שחצן ויאיר והרבה פעמים מעורר מחלוקת (גם לא ציוני נלהב), אך היכולת שלו להודות בטעות או לשנות דעה הובילו לאחר מכן לפריצות דרך משמעותיות. עוד דבר נוסף שאפיין אותו הוא הסירוב לקבל את הנכות שלו. הוא ניסה במשך כעשור להמשיך ללכת על קביים, לאחר שאיבד את יכולת ההליכה הוא נהג להשתולל עם כסא הגלגלים שלו ואף הקפיד במסיבות להיות במרכז רחבת הריקודים עם הכסא.

אני בגישה שיש לקחת מכל אחד ואחת את הטוב ואין אדם שאין בו טוב, ציטוטים מדהימים שלו שלקחתי אלי ליום יום הם:

  • “אנשים שקטים הם בעלי המוחות הקולניים ביותר.”
  • ” לא משנה כמה קשים החיים עלולים להראות, תמיד יש משהו שאתם יכולים לעשות ולהצליח בו.”
  • “אינטיליגנציה היא היכולת להסתגל לשינויים.”
  • “שמתי לב שגם אנשים שטוענים שהכל נקבע מראש ואין שום דבר שאנחנו יכולים לעשות כדי לשנות את זה, מסתכלים לפני שהם חוצים את הכביש”

אני ודאי מציע לך אם טרם ראית את הסרט “התיאוריה של הכול” לרוץ לראותו בהקדם.

איך קראתי שמשהו סיכם את כל התקופה האחרונה, שני מומחים לחורים שחורים עזבו אותו לאחרונה סטיבן הוקינג ויו הפנר – יהיה זכרם ברוך

אנחנו נמשיך לפעול לפי מורשתם ונמשיך לחקור את העניין – יום מזהיר מבורך ומתוק זהר, אה אתה מזכיר לי לפני סיום שלא התייחסתי לשוק היום, אז כרגע הוא חור שחור בשבילי 😉 דרך נוספת להבין אותו היא להקשיב שוב לסקירה השבועית.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “מניפולציה וחורים שחורים. סקירה יומית 15.03.18”

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross