מלחמת kr נגד kr – סוף יום 19/11/15

היומי נמצא בפוטנציא היפוך מטה השבועי להיפך החודשי יכריע
היומי נמצא בפוטנציא היפוך מטה השבועי להיפך החודשי יכריע

בוא נפרוש לרגע את מערך הכוחות העולה מתוך שלושת מפות הזמן שאנחנו עובדים עמם, היומי kr מטה, השבועי kr  מעלה, המחיר הנוכחי מול הסגירה החודשית נמצא ממש בנקודת המאבק, הכרע מבחינתי תהיה חודשית מכאן מופיע קו החלטות האסטרטגי על הגרף שלי קו המכונה על-ידי zdc.

כל היתר ידוע ונדון כאן ואין לי לחדש בעקבות היום הקודם, אך דבר אחד נוסף עולה במפה השבועית. אם בשבוע הבא נקבל דחף מעלה, דחף זה יכניס את המפה השבועית לא רק לתנועה עולה כי אם למגמה עולה וימשיך את התנועה החודשית מעלה עם סגירה קרוב לגובה. מגמה בשבועי תנועה עולה חודשית, כסוחרים עלינו להיות ערים לכלל המצבים המתפתחים ולהגיב בהתאם, אנחנו לא מנחשים מה מתפתח אנחנו תמיד מצטרפים למתפתח. כאמור ההכרעה עד סוף חודש אל מול הקו המסומן.

הרבה סוחרים הפועלים בשוק ההון חושבים שהסוד או המחסור הוא בטכנלוגיה, אני נתקל לא פעם בשאלה אתה יכול ללמד אותי כלים חדשים, או שיטות חדשות (התשובה היא ודאי כן) – אני עונה שכן אבל הישועה אינה משם, הסוד במסחר הוא בהבנת תהליכים ובמודעות עצמית כל היתר נגזר ממנו, רוב הסוחרים מתעסקים בנגזר ממנו כדי להמחיש את שכוונתי כרגיל אצוטט את חברי הכותבים “פיתחנו אמצעי תקשורת המאפשרים לאדם על כדור הארץ לשוחח עם אדם על הירח. ואף על פי כן לעיתים קרובות אם אינה מסוגלת לשוחח עם בתה, אב עם בנו, שחור עם לבן, פועלים עם ההנהלה, הדמוקרטיה עם הקומוניזם.” האדלי ריד

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross