מים שקטים חודרים עמוק [סקירה יומית 20.06.17]

מים שקטים חודרים עמוק

מים שקטים חודרים עמוק

בגלל שהשוק נח לאורך זמן אז היה לכם ודאי הזדמנות לקרוא שוב ושוב מה אני חושב על התהליך הנוכחי ומצד השוק והנטייה שלו, יש כאלה שמופתעים מאתמול יש כאלה שחיכו לאתמול ויש אפילו סוחרים שאדישים לאתמול.

אתמול בקבוצת הבוגרים העליתי דיון לדוגמא שעולה בין העולם הפונדמנטלי שנותן למנייה מסוימת ציון 10, לבין עולם הניתוח השיפוטי שלנו שרואה את הדברים אחרת, הדיון לא עלה מתוך צד אחד צודק וצד שני טועה – אין זו בכלל מטרת הדיון.

הדיון בפוסט הוא לראות מה כלים של עולם אחד מאפשרים לנו ולראות ומה הכלים של עולם אחר מאפשרים לראות ואולי במקום לחשוב בחיים מי צודק זה או זה נפתח חשיבה על ציר הזמן כיצד משלבים בין השניים.

ודאי יהיה מעניין לעקוב אחרי הזמן אחר ההתפתחויות בעניין.

על אותו משקל דפדוף במניות השוק תוך כדי שימוש במסנן שלי www.stocksail.co.il עלתה  לי המנייה TVPT לבחינה עם ציון גבוה מ-80 – הזדמנות למי שמבין תהליכים להבין מה קורה מתחת לפני השטח ומה מתהווה לנו מול העיניים – אנשי שבט הקופים ודאי יודעים מה לעשות עמה ומתי.

בקו תמיכה ביום ראשון הזכרתי את חשיבות מגזר הבריאות ושהוא פוטנציאלי לייצר תחנה – אכן נוצרה, שאר הדברים התנהגו כצפוי הדולר התחזק ונתמך, הנפט לא מראה כרגע סימני סיומת כך שכנראה עוד לא ראינו את הנמוך וסתם קניית תמיכה אין לה משמעות, הזהב במרכז הטווח והוא לא על הרדאר כלל וכלל.

מצחיק אותי תמיד המסחר האופנתי, על ציר הזמן בחיי בכל פעם אני נפגש בזה בתחום אחר, פעם זה הנפט, פעם זה אנרגיה ירוקה, פעם זה פעם זה לאחרונה היו בתקשורת פרסומים על מה שקורה בעולם המטבעות בעיקר הוזכר המטבע הווירטואלי (פוזני בעידן המודרני).

מה שמצחיק אותי איך אנשים קופצים לעגלה בסוף כסף טיפש, איך שמוצר מתפוצץ לשמים אני שומע ורואה אינפלציה של אנשים שמצטרפים ומתעניינים בתחום – ואז בום נפילה של עשרות אחוזים.

האפשרות להיות כסף חכם וללמוד את התהליך ודאי עומדת לרשותכם תמיד, כשאני פוגש אותם ומשוחח איתם אני נפעם מכמה הם בטוחים בעצמם בהבנה שלהם באחיזה שלהם במכלול – בעיקר אני צוחק בלב מהמשפט “עשיתי עליה כמה סיבובים” – ודאי שבשלב שאדם לא מודע לבעיה שלו קשה.

בכל מקרה יש לי כל הרבה דברים מתחת לפני הקרקע שקשורים לסינגולריות ולאקספונציוליות ולתהליכים התרגשות גדולה בכל מחזור אני מוסיף עוד ועוד תוכן ועומק ואין אדם שבא פעם שניה ויציאה כמו הראשונה.

טוב היום ארוך ומלאכה גדולה לפני – זהו מקצת הדברים שלי הבוקר

זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross