מה ניתן ללמוד מהסגירה החודשית? – סקירה יומית 01.11.16

מפה חודשית
מפה חודשית

בסקירה השבועית הזכרתי ועדין אני מזכיר כי אנחנו נמצאים בתיקון בשוק והסגירה של החודשי קרוב לנמוך לרוב יוצרת מצב בו כנראה נראה עוד שבירה של הנמוך, עם זאת השוק נמצא במצב של תבנית של רצפה כפולה אשר פרצה את קו הבחינה ומכאן פוטנציאל השוק צפונה עדין קיים, החץ נורה. כל פעילות כנגד החץ היא פעילות כנגד השוק היא אפשרית לטווחים וזמנים קצרים וברמת מיומנות גבוה, אך אני רואה בה בעת הזאת הזדמנות לאסוף סחורה בעל הזדמנות איכתותית.

התערבות חיצונית או שינוי מבנה מחירים הם שתי סיבות בנפרד או יחד אשר יגרמו לשינוי דעתי הכללית, ישנם כאלה שיזקפו את חוסר השינוי לקרבה לבחירות – אני לא. רמת התונדיות הנוכחית ודאי לא תשאר והיא צפויה לעלות, ככל שהדברים יתבהרו בכל מקרה שהשוק יתבהר הוא ינוע במהירות שלא תמיד תאפשר הצטרפות למי שלא היה כבר בשוק וזאת הסיבה העיקרית שאנחנו מחפשים סמינים ומניות איכותיות כבר בשלב הזה.

חשוב להבין דעתו של סוחר היא הנחת עבודה זה לא אומר שהוא קונה או מוכר על אוטומט ברגע שמונחת הנחת העבודה שלו, רק כיום תנאים מצטברים בכל מוצר ומוצר עליו הוא פועל יביא לכך שיקנה או ימכור ע”פ דעתו, אני מקווה שמי שחש חוסר בהירות בכתוב כאן ימצא יתר בהירות בסקירה השבועית המצולמת מאתמול.

הזדמנות טובה לעבור על ממדי הזמן הגדולים ולחפש הזדמניות מעיינות – ניפגש מחר בכנס

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross