מה הקשר בין Creative למסחר [סקירה יומית 16.03.17]

ממשיכים לעקוב ולהגיב בהתאם

בזמן ההתבוננות על הגרפים לא הקשבתי לחדשות בכדי לראות האם העלו את הריבית או לא, תמיד מעניין אותי קודם כיצד הכסף מגיב לדברים, הנחת היסוד האסטרטגית שלנו בהחלט שירתה אותנו בכל העת האחרונה.

יחד עמם המגזרים שאהבנו במיוחד את התצורה שלהם, בתוך מי שהבין ומינף את התוצאה ודאי הרוויח מכך.

חשוב מאוד לחזק את מה שצריך לחזק ולתקן את מה שמצריך תיקון, היינו נאמנים לסחור את מה שרואים ולהתעלם לרוב ממה שחושבים.

עוד הבנו שוב ושוב אם כי חשוב להבין את המשפט מתוך הקשר כולל ולא בפני עצמו זה את האמירה של ג’סי על כך שהרוויח יותר מכך שהיה סבלני מאשר היה שכלי – סבלנות משתלמת.

אתמול בשיחה ניסיתי להסביר משהו על עקרון האומנות ומיומנות המסחר בשוק ההון שמגדירה אותנו ולא זכרתי במדויק אז הנה אני מביא את מה שרציתי לומר.

אגב השאלה הייתה מה מבדל אותנו מהאחרים התשובה הייתה התפיסה את המסחר בדרך הבאה Creative without strategy is called ‘art. Creative with strategy is called ‘advertising.’ Jef I. Richards

רציתי היום לכתוב לך מאמר על העניין של אוכלים עם זהר, לא אספקתי לכתוב את העניין  כפי שהייתי רוצה, אבל אתייחס לכך באחת הסקירות הקרובות שלי.

עד אז כל עוד… ממשיכים למקסם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross