מה הידיעה ספר טוב הממתין לך עושה לך [סקירה יומית 28.02.17]

תעודת סל על רוסיה מפה חודשית

ספר טוב ממתין לך

אני מאוד אוהב לקרוא, פחות מספיק לעשות זאת לאחרונה ועדיין “רק הידיעה שספר טוב ממתין לך בסוף היום, עושה את היום שמח יותר” קתלין נוריס

החיים עמוסים במשימות ועשייה, חיפוש אחר העסקה הבאה, הבנת המתרחש הנוכחי, ההפנמה שלכל דבר עת, יום כמו אתמול הוא גם סוג של עת – עת שקראנו לה, עת התבוננות ומקסום.

]רבים[ מחכים לנאום של טרמפ [רבים] מחכים להנפקה של סנאפצט, [אנחנו] מחכים להזדמנות הבאה כפי שעולה מהתנהגות הכסף.

לאחרונה אנחנו קוראים הרבה על הקשרים כביכול בין טרמפ לפוטין ומשמעויות העולות מכך, בעקבות כך החלטתי לפתוח את תעודות הסל על רוסיה ולבדוק את התמונה העולה מבפנים.

התעודה מושפעת הן מהמתרחש בגרף המצורף שהוא ביטוי  לחולשת המטבע המקומי, עוד ביטוי  ישיר בין רוסיה הוא עניין האנרגיה העולמי מבלי להרחיב את העניין הפונדמנטלי שבהם עדין יש נתונים חלשים אך הולכים ופוחתים.

כך שלהבנתי לתעודה יש שלושה וקטורים העשויים לגרום למחיר לעלות והם מצב הכלכלי הפנימי ברוסי, מצב סקטור האנרגיה העולמי וחוזק המטבע – ככל שאלה יתחזקו יחלשו נקבל את התוצאה בתוך תעודת הסל שצרפתי.

בתחשיב שלי התעודה אגרה אנרגיה עם פוטנציאל נחמד וכל היפוך ותחנה מעל קו התמיכה ישקלו על-ידי כמקום לביצוע קניה אל מול הסיכון שנמצא באותו הרגע.

לבוגרי שבט הקופים צרפתי את הגרף שעליו מבוסס הפוטנציאל ניתן לחשב פוטנציאל נוכחי בהיפוכים של 1 על 1 או יעד רחוב יותר של 1 על 2

סיכום מצב הסקטורים הנוכחי מגזרי התעשייה והקמעונות בעלי ציון ה-EPR הגבוה ביותר כעת כל היתר חלשים כעת אך חיוביים (מלבד האנרגיה שיש לו ציון שלילי אם כי לא גבוה) ואף אחד מהם לא חזק מהשוק.

טוב חוזר להכנות לכנס, נחדד תכנים, נכין סקירת שוק מדוייקת ונראה מה יכול להטיב עם המצטרפים החדשים.

יום מזהיר ומבורך

 

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross