לפעמים אנחנו רוצים לראות משהו בכח, מקווה שלא חטאתי בכך [סקירה יומית 16.05.17]

האם תזמנו נכון את הכניסה

לפעמים אנחנו רוצים לראות משהו בכח, אני מקווה שזה לא מה שקרה לי במניית טבע. לאחר שנתחתי אותה בשבוע שעבר, נכנסתי למודעות כזאת שאני רוצה “לעלות לעגלה” וחיפשתי הזדמנות בתוך היום לעשות זאת כך שאוכל לגלגל החוצה יתרה כמותית עם סיכון נמוך יחסית אך גם עם כמות קטנה יחסית, בגלל גודל הסטופ אל מתחת לקפיץ הנוכחי.

אבל זה בסדר אין לי אשליה שטבע תעוף למעלה מבלי לבנות בסיס/סיבה (לא אכפת להיות מופתע לטובה כמובן) היעד הכולל שלי הוא מרכז הטווח של התנועה היורדת במפה השנתית. ואני די בטוח שיהיו לי הזדמניות נפלאות לחזק את העמדה ככל שאקבל סימנים מחזקים. (היכן נכנסתי בדיוק בתוך היום? ניתן לראות בפסוט בדף העסקי שפרסמתי אתמול לאחר השגעתי ליעד רווח ראשון).

השוק ממשיך להיות שורי כפי שאמרנו והוא שמגדיר לי את הגדרות ההזדמנות שעומדות לפני, הנסיון שלי הוא למצוא מניות “שבשלות” לתנועה יחד עם פריצת השוק מצד אחד לבין מניות חלשות שבשבלות לכניסה למגמה יורדת ככל שנקבל סימני סיומת של המגמה הנוכחית בשוק.

אני ביום יום עסוק בהכנת התכנים והפרטים  (ב-28.05.17 – תיקון בזמן), מה שגזל את זמני אתמול כך שלא הוצאתי סקירה שבועית מצולמת אולם מתוך הכתוב כאן אתם ודאי מבינים את הלך המחשבה המתמשך שלי.

תמשיכו לעבוד עם הרשימות העבודה הרבעוניות והחודשיות שלכם – הם אוצר ככל שתדעו לנצל אותם

יום מסחר מבורך ומוצלח לכם – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross