לסחור על-פי מידע פנים [סקירה יומית 20.0417]

כמה נקיי פשוט וכמה עצלות בעשיה מביא לאפס תוצאות

לסחור על-פי מידע פנים

לפניי יום GS פרסמה דוחות תוך כדי שהיא מפספת בצפי, העיתונאים והכלכלנים כותבים בהפתעה, הדיון שאני רוצה לדבר עליו הבוקר הוא על שני אספקטים, הראשון הוא כמובן גורם הפתעה או מסחר לפי מידע פנים והדבר השני התנהגות שלנו או בעיקר שלי בעיתות מסויימות בשוק.

הפתעה

שימו לב לכתובים גולדמן סאקס בהחמצה נדירה… המילה נדירה חביבה על עולם המניפולציה (זה לא יקרה, זה נדיר, הסיכוי נמוך), בגלל שזה החמצה ובגלל זה נדיר עולה מהכתובים שלא ידענו, )לא שמענו( ואז המניה צוללת הפתעה (יתר פירוט תוכלו לראות במפה היומית), נשאלת השאלה האם משהו ידע עוד לפני כן את התוצאה והתנהלות ופיזר או נפטר מסחורה או שכפי שעולה מהכתובים זאת הפתעה?

שני דרכים יש לכם לפתור זאת האחד פונדמנטאלית, עם פרסום הדו”ח ועם קראית הכתבה או מהתוכן הפודמנטאלי שעולה מהכתבה, או מהגישה השיפוטית (לבטח אנשי שבט הקופים שלי רואים את הגרף וקוראים ומחיכים בנחת כאילו קבלו בננה של אנרגיה על הבוקר). מדהים כמה ההבנה של עקרנות ההתנהגות של וייקוף היא שמכרעת וכמה התמונה נקיה וברורה, הבנת העקרנות והידיעה הנכונה כיצד לסמן את הקוים או למרקר אותם מוציאה סיפור פשוט נקי

וזועק החוצה למה אני חושב שהתחום הוא אומנותי ומיומנותי, (The ARTistry of Trading) התמונה השבועית היא בעיני גזור ושמור.

ניתן לראות בנקודה אחת (בגרף) את התחלת התהליך מאמץ גדול מייצר תוצאה גדולה שמניעה תהליך עד לנקודה שתיים שם מאמץ דומה אינו מצליח ליצר המשכיות ממשיך בנקודה שלוש שם כבר אין הצטרפות והעצמה ואנחנו כבר נמצאים בסטייה המסבירה את הפיזור את היתר המצב הימני הנוצר תנתחו לבד הטכנאים בכלים טכנים בוגרי הכשרת וייקוף בכלים שיפוטיים.

פעם היו סוחרים לפי מידע פנים, המשמעות של מידע פנים הוא היכולת לדעת משהו לפני כולם בזמן, היום לידיעה של מידע בפנים מן הסוג הזה אין משמעות, מפני שרוב הדברים משתקפים פנימה בזמן אמת ומאפשרים ליודעים לעבד את המידע ולפעול ונצל זאת, מידע הפנים היום בפנים הראש ולא בפנים החברה.

הדבר השני שאני רוצה לדבר עליו זה לפעמים העצלות שלי לעבור שוב על כלל השוק בצורה ידנית בשביל לנצל ולפעול במניות כגון GS, לא מספיק לדעת בחיים, מי שלא יוריד לעשייה יעסוק בלימוד, תרגול וממוש לא יגיע לתוצאות.

ממוש המשמעות שלו היא ההכנה ליום מסחר והיכולת לממש את הדברים ואם לחבר את כלל הדברים ביחד להיות מיומן זאת היכולת לחשובת ולהתנהג בדרך מסויימת.

לא מספיק הנחמה אילו הייתי יודע, חשבתי נכון וכו… חברים מי שרוצה תוצאה צריך לעבוד קשה לעבור כמו במחרשה על השוק הלוך וחזור ולמצוא הזדמניות – ועדין לסיום הבוקר תראה כמו התמונה הזאת יפה וכמה שפע מחכה לנו בפעם הבאה

למה לא הזכרתי את השוק, התשובה היא ראשית הכל מוסבר בסקירה השבועית המצולמת, שנית ה-EPR עדין על האפס.

יום מבורך ומזהיר – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

2 comments on “לסחור על-פי מידע פנים [סקירה יומית 20.0417]”

  1. אני רואה את התהליך-הוא באמת ברור ויפה ואין הפתעה….אבל יחד עם זאת רוצה רק לשתף אם כבר שלפעמים אנחנו מזהים את התהליך ומנסים להצטרף אך זורקים אותנו גם כשמנסים לנהל סטופ נכון.סתם לדוגמה TSCO זיהיתי פיזור ונכנסתי ב28.3 עם סטופ מעל נר של 21.3 רק כדי להיזרק בסטופ ב10.4 והאמת שלא הספיקו לי כוחות נפש לחזור באותו יום לעסקה כי כאב כמובן והיא המשיכה בלעדיי…אני לא מביאה פה גרף ,אם תרצה יכול לראות בעצמך…אבל ברמת העקרון-גם כשמזהים נכון וגם כשמרחיקים סטופ זה עדיין בועט וזורק ואני אישית עדיין צריכה לחפש כוחות נפש לשאת את זה.לא שהתיעשתי אבל….זה לא מאוחוריי עדיין

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross