סקירה יומית (03.02.16 eod) – עסקה זהב

עסקה זהב
אומנות ומיומנות המסחר בשוק ההון – עסקה זהב

כמי שיונק את שורש מחשבתו והתנהלותו מריצארד וויקוף ודאי שאני מודע כל הזמן לההבדל בין סוחר שיפוטי לבין סוחר טכני, ההבדל הוא בעיקר בהבנת התהליכים והבידול האיכותי, ביכולת לזהות את האנרגיה הפוטנצאלית הקיימת בדבר ואין מענג מלראות כיצד היא הופכת להיות אנרגיה קינטית – הכי משמח אותי תוך כדי כתיבה עד כמה רבים ממכם מבינים ורואים את המילים שאני כותב בתוך התמונה שמולכם.

הדבר הועלה כעמדה אפשרית בסקירה היומית של 21.01.16. בכל מקרה מעבר לשמחה בעסקה וקשקושי הזנב והפה, מעדכן על מעבר לעדכון העמדה על המפה השבועית כפי ששאפתי ופללתי בסמיכות לפתיחת העמדה, בהתכתבות באחת הפוסטים היו מי שכתבו לי ולארז קופטש שכל מה שקורה בזהב הוא תיקון (היה לנו זיהוי די בסמיכות על התפתחות במגזר דרך דיון על תבנית של ספל וידית) מיד טכנאים שאינם שיפוטיים קפצו וגוננו על עמדת מכר בדבר מדובר בתיקון להמשך ירידות – לאחר תנועה ותזמון מדוייק אין ספק ששוב הניתוח השיפוטי מוכיח את יעילות הבנת פנימיות הדבר.

השוק עצמו יושב על תמיכה ויוצר multi-b (קו תמיכה) דבר עשוי לחדש את התנועה השורית ולהכריע במאבק של המגמה היומית הנוכחית, סוחרים מרגישים רכבת הרים, מי שהתמונה תמיד לנגד אליו וממקם כדרך קבע את מקומי כוחות השוק פחות מופתע.

התעקשות הקונים
מאבק בין קונים למוכרים, עם נטיה שורית לעת עתה

 

היום אקיים אימון מסחר בחוזים עתידים, תוך כדי כתיבה אני נזכר בדיון ופוסט בקבוצת הבוגרים שהתקיים אתמול בלילה ואני ממש גאה במשפחתיות בתמיכה הדדית שאתן מעניקים האחת לשני בכל סוגי התמיכה , טכנית ואישית ומנטלית ועד למפגשים החברתיים שאנו מקיימים ועד כמה חשוב לכם שכל אחת ואחד יצליחו במסע הנפלא הזה – זה גורם לי לחשוב עד כמה ״לוקח מייצר לוקח ונותן מייצר נותן״ – נמשיך לתת

יום מזהיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross