להתבונן רגע מעל הרגע ולהפסיק לסבול [סקירה יומית 28.03.17]

להתבונן לרגע מעל הרגע (מעל היום)

השיעור הבוקר להתבונן רגע מעל הרגע

הכוונה במשפט בוא נעלה רגע מעל הרעש של המפה היומית, בוא נביט קצת מעל ללא ספק כרגע מסתמן שבוע מרשים, ודאי נמתין לסופו של השבוע, של החודש וגם של הרבעון. מכאן המפות המצורפות היום, אשר הולכת ומרמזות של התנועה צידית או תיקון. רבים מאיתנו רצים או רצו (גם רצון וגם לשון ריצה) לעשות שורטים על השוק.

בא פיני חביב זז שני צעדים אחרוה על התמונה והסביר מדוע השוק הוא עדין שורי בכל מבחן , בא אופיר אתמול חיבור את פרופיל השוק והראה לנו כמה אנחנו יושבים על תמיכה ושוב יש לרבים פער בין מה שחושבים למה שאנחנו רואים מולנו. הנטיה היא לפעול לפי מה שחושבים ולא לפי מה שרואים – מזכיר לי ולעצמכם לפעול לפי מה שרואים – לא נמכור תמיכה.

דברתי על רגע ועל חשיבות הרגע ניתן לדבר רבות שארל דובואה חברי אמר דבר נפלא “הדבר החשוב הוא להיות מסוגל בכל רגע להקריב את מה שהננו, בתמורה למה שאנו מסוגלים להיות”, הדופק שלי יחד המלמול ישר מזכיר לי תוך כדי קריאה את המילים תשוקה, תשוקה – הכל מתחיל מתשוקה.

את שיא התובנות בנוגע לרגע קבלתי בחיי מאקהרט טולה, אחד הדברים הנפלאים שהוא אומר “כשאתה מפסיק לגרום סבל לעצמך, אתה מפסיק לגרום סבל גם לאחרים”, מהות משנתו היא היכולת שלנו להתחבר לרגע הזה “חייה את החיים שלך בצורה הכי טובה שיש ברגע הזה!” הוא ודאי מתייחס לכאבים וקשיים ועוד בצורה עמוקה ואף מציע פתרונות אחד היפים הוא

“לא משנה מה אתה חושב שהעולם חוסך ממך, זה בעצם מה שאתה חוסף מהעולם. תן ל עולם ולאחרים את מה שאתה חושב שנחסך ממך: אהבה, קבלה, סיוע וכן הלאה… אם אתה חושב שאינך יכול לתת את זה, אז העמד פנים. זמן קצר לאחר שתתחיל לתת מעצמך אתה תתחיל לקבל”

בוא נסכם התבוננות ברגע תראה לכם שברגע זה לא חוסר לכם כלום. באם בכל זאת מרגישים שחסר לכם משהו לכו תנו אותו (רובנו חושבים שלקבל הוא המביא את התוצאה אך איך נאמר באחד הסרטים האהובים עלי “הפוך גואטה הפוך).

בתושקה רבה אני חיי את היום הנוכחי ומחכה לבאות – מעל הכל חודש ניסן העברי בפתח נברך בחודש טוב מבורך ומתוק (סוג של ראש שנה)


בערב אוכלים עם זהר – דברנו על היכולת להיות ב-Being דברנו על המחיר שאנחנו מוכנים לשלם בכדי להגיע וכו, כולנו נופלים הרבה פעמים בחיים, כולנו השאלה היחידה למי אנחנו מתחילה מרגע הנפילא – חודש טוב (תודה להלה אשר ששתפה אותנו)

המירוץ לחיים ! סרטון מוטיבציה מעורר השראה !

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross