כשאמא ואבא בני דודים – סקירה יומית 15/11/16

פתיחת רגלים
פתיחת רגלים

ראשית אני מתנצל על שלא צלח בידי לעלות אתמול סקירה מצולמת, הקמתי עמדה חדשה והייתי בטוח שאספיק להתקין את כל התוכנות והנדרש, אבל אין לכם מושג כמה העניינים הללו הם גונבי זמן ודעת, כך שלא הספקתי מלבד לקיים עסקה אחת שלשמחתי הייתה מוצלחת לאחריה כיבתי מסך, דעתי על כך שיש לכבד את השוק ידועה ובלי עמדה והתכוננות מסודרת עדיף לא לסחור.

לפעמים השוק נכנס לתרדמת, תרדמת בשוק בא בעיקר בצורת התכנסות ותנועה צידית. כבר הזכרתי בעבר את המניפולציה של השוק לבצע התעוררות ממצב אחד למצב שני, אחד התבניות השכיחות לעניין היא תבנית שקראתי לה “פתיחת רגליים” (לא לחפש בגוגל אתם עלולים/עשויים להגיע לאתרים שעניין הפוזיציות שם הוא אחר ועוד להשאר שם), כך שאנחנו רואים את השוק בעט למטה שבר קו תמיכה המופיע בקו ירוק כרגל אחת, טס למעלה פרץ קו התנגדות מסומן בקו התנגדות ירוק זאת הרגל השניה וזהו מצב הדריכה של התבנית – לרוב התוצאה של חזרה לאזור האמצע או לאזור התכנסות הממוצעים.

לעיתים כמו במקרה הזה שהשוק מאוד שורי, ייתכן תיקון בזמן כך שבמקום שהמחיר יחזור לממוצעים הממוצעים מדביקים את המחיר. וכך נוצר האפשרות לתנועה נוספות בשוק הפוכה לכיוון ההתעוררות. סוחרים חדשים (וגם וותיקים) אינם מבינים שתהליכים גדולים אינם מתרחשים בגלל אירוע מקומי אלה שקודם להם תהליך ארוך של אגירת אנרגיה כיוונית ושום הודעה או אירוע (לרוב) לא משפיעים בצורה כזאת שיום אחד השוק מתעורר ומחליט לנוע לאחד הכיוונים. לרוב מצחיק אותי לקרוא באתרים כלכלים הודעות כגון “הסנטימנט בשוק השתנה בן לילה”, יש עולה לי השאלה שבא לי לשאול את הכותב “השוק השתנה בין לילה או הכותב/סוחר השתנה בין לילה?” או כפי שחדווה אומרת “כשאבא ואמא בני דודים…”

מי השתנה בין לילה השוק או הכותב
מי השתנה בין לילה השוק או הכותב

זה מזכיר לי אילוף כלבים, רוב האנשים שבאים עם הכלב לאילוף, בטוחים שבעיקר מי שזקוק לשינוי זה הכלב, ככל שהם לומדים את נפשו של הכלב הם מיבנים שלרוב מי שצריך שינוי זה אנחנו, כך אוכל ולסכם לכם “אם הכלב שלכם שמן, סימן שאתה לא עושה מספיק כושר” זה לבטח יסכם את עניין שרציתי להמחיש על הבוקר.

אז כותב את הסקירה תוך כדי שאני מביט בכלבים שלי ונזכר בדברים שכתב דייב בארי  “אתה יכול לומר לכלב כל דבר, מטופש ככל שיהיה, והכלב יסתכל עליך במבט שאומר ‘ואוו, אף פעם לא חשבתי על זה! אתה צודק!”, כרגיל בסוף לבטח אמצע שגיאות כתיב ומילים שבלעתי בדרך, אבל כהרגלי אשגר והמשיך בשגרת יומי

יום מבורך מתוק ומזהיר לכל יקרנו

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “כשאמא ואבא בני דודים – סקירה יומית 15/11/16”

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross