כיצד יגמר השבוע? סקירה יומית 19.01.18

zohartrade point of view

מצב השוק

נסיון לבחון את גבוה של כל הזמנים בסה״כ אומר לי את המשפט הבא״עוד לא״, עוד לא זמן לפתוח לונגים חדשים, חולשה ונפילה פנימה לתוך תעלת המסחר היומי, תהווה ימים שבהם ניתן יהיה לנצל מניות חלשות מאוד לאיזון התיק בשורטים חדשים.

הביטקויין עמד במבחן שהעמדנו אותו וסגר לעת עתה מעל 11,200 כך שהגדרת ה-cim שעלתה מתוך הגרף השבועי תקפה. המטבע נכנס למצב איסוף/פיזור, אנו נאסוף סימנים פנימיים תוך כדי ונעדכן בהתאם, התנודות הללו מסעירות ומרגשות ויוצרות עדין היפ סביב המטבעות.

סיום השבוע גם בשוק וגם במטבע יחתום את הדברים אותם פתחתי ויעזור לעבור על השוק לקראת עדכון רשימות עבודה לשבוע הבא. מציע כי תעשו זאת בזמנכם החופשישוב מזכיר לך שהסוד והעבודה הוא בהתכוננות למסחר.

אתמול סיימנתי סמיניר התפתחות עסקית של 4 ימים, בהחלט יכול לסכמו אותו כדברי מאיר אריאל ״בן אדם אינו אלה חתיכת בוץ מתוחכם״כן שבוע שבו ראיתי וחוותי הרבה תובנות וחידושים ומראות ויציאות מאזורי נוחות.

שבוע שבו נכנסתי לאינקובטור ביציאה ממנו הרגשתי מלא באנרגיה, אנרגיה של עשייה, אינקובטור זה גם מקום של התפתחות ממשהו מאוד קטן שיוצא אל העולם היציאה יכולה להיות בכמה צרות, אני תפילה שיצאתי עם התודעה וכוונת העשייה הנכונה ואשמור על יושרה בין המחשבה הדיבור והעשייה.

כתב שבתאי צבי ״אדם בעולמנו משול לטיפות הגשם, חלקן גולשות במדרון ונעלמות בים כאילו לא היו וחלקן נספגות באדמה ומשאירות בה את חותמן.״, אני מתכוון להיות הטיפה שמשאירה חותם, אני הולך להשתפר עוד יותר ממה שהייתי עד היום ולקחת אותך עמי למחוזות נפלאים – צפויה התפתחות מדהימה לכל מי שיצטרף אלי.

שבת חורפית בפתח הזדמנות נפלאה למנוחהכיף גדול

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “כיצד יגמר השבוע? סקירה יומית 19.01.18”

  1. *דברי חכמים בנחת נשמעים* …
    שבת מנוחה
    אשמח שתכוון אותי באיזה דרך ושיטה להתכונן לשבוע המסחר הבא

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross