כיוון התנועה. סקירה יומית 24.08.18

כיוון השוק
כיוון התנועה

כיוון התנועה

הדיון הנוכחי הוא האם הנוכחות של טרמפ היא זאת שמעלה את השוק ולכתו תגרום לשוק לרדת? כמי שעוקב אחרי ודי יודע שהתשובה היא שלילית, כלום לא מניע את השוק מלבד המאזן הפנימי המתקיים כפוטנציאל תנועה.

כך כזכור לך היה בסמיכות לבחירתו של טרמפ דברתי על יעד שנראה דמיוני בו בעת דברנו על כך שבחירתו תביא להתרסקות בשווקיםאת התוצאה ראינו כוחות השוק נצחו את הפוליטיקה.

הרבה פעמים אני מזכיר לך כמי שלומד את כללי הניתוח השיפוטי שאתה תלך ותראה כיצד לרוב החדשות מתלבשות על הגרף ולא להיפך. זה אומנם קיצוני לומר שאין לנשיא ארצות הברית השפעה על השוק אך זאת דעתימלבד השפעה מקומית.

כך קרא לי

לכל אלה שקוראים את החדשות והעיתונים ובעקבות כך מגבשים את דעתם במיוחד בעידן שמערכות המדיה העיקריות מזמנות לנו בעיקר דעות ואנשים דומים לנו ובכך יוצרים בקרבנו אשליה של המציאות.

אגלה לך מקרה שקרה לי שימחיש לך את העניין, יום אחד אני מקבל טלפון מחבר שידע שאני נוסע על כביש האוטוסטרדה שמזהיר יודע שאמרו בחדשות שיש רכב שנוסע נגד כיוון הנסיעה.

מיד עניתי על תתרשם מהחדשות הם לא מבינים כלום אני כבר 20 דקות נוסע באוטוסטרדה וכל המכוניות נוסעות כנגד התנועה.

אסכם ואומר שאנחנו נמצאים ליד התנגדות שנפרצה בפריצת דמה, הימים האחרונים מתנהגים כמי שבוחנים את העניין, כשלון בבחינה יצור תנועה יורדת לכיוון תחתית טווח המסחר של השבועות האחרונות.

שבת שלום מבורכת ומזהירה – בעיקר שימו לב לכיוון התנועה היום

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross