כולם אתמול דברו על פחד. סקירה יומית 23.3.18

מצב השוק כפי שאנו ב-zohartrade תוספים מזה תקופה

מפגשי כסף חכם

אתמול התקיים עוד מפגש מעשיר של כסף חכם CM , זה תמיד מדהים לראות איך אנשים צמאים לידע ולהתפתחות וכמה הנאה וחיוך יש לאנשים בתהליכים שהם עוברים תוך כדי התפתחות. כמה זה מיוחד מפגשי הפרימיום הללו, האנרגיה של נתינה, למידה, התחברות חברתית.

הנושא שאני בחרתי עסק בפחדים ובהתמודדות עמו, מדהים כמה הנושא נוגע לכל אחת ואחד מאיתנו, הגילוי העיקרי מלבד כיצד מתמודדים עם פחדים, הוא הגילוי שהבעיה אינה פסיכולוגית בעיקרה אלא חינוכחית, ע״י חינוך נכון לגישה משרתת, עוברים לחיי התפתחות ועשייה שבה הפחד לא גורם לקפאון בעשייה אלה בדיוק להפך להמשך עשיהכיצד עושים תוכלו לשאול את מי שנכחו אתמול.

הרצאת האורח נתנה לנו עוד הצצה לצורה בה המדינה חושבת ומתנהלת, בנסיון שלנו להבין כיצד ה-CM חושב ומתנהל זה ודאי טרםאול הגילוי החשוב שבעולם גלובאלי סדר החשיבה משתנה ממצב של מדינהסקטורחברה למצב של סקטורמדינותחברות, אבל אני עוד צריך להרהר בנושא בכדי לגבש מסקנה סופית לגביו, הזדמנות נוספת להודות לאיל אליעזר על הרצאה מחכימה ומרתקת – בשם הנוכחית תודה גדולה

אייל אליעזר

אז דברנו על חשיבה והתנהלות של ה-CM דברנו על פחדים מחוץ לשוק ובתוך השוק וכיצד מתמודדים עמם, מחשבתו והתנהלותו של ה-CM, קצת אכלנו וסיימו עוד יום בהוקרות (סעיף חדש בתוך חיינו הוא סעיף ההוקרות).

התבוננות על השוק והתודעה האסטרטגיה ממשיכה לשרת אותנו כפי שהגדרנו אותה בחודשי האחרוניםהשוק מצוי במצב של קניות יתר OB ושואף לחזור לאזורי הנורמל, השוק יכול לעשות זאת באחת משתי דרכים תיקון בזמן או תיקון מחיר (יש מצב של שילוב של שניהם) וכך אנחנו רואים את המחיר אט אט זולק לו לתוך תעלת הנורמל החודשית.

זה הגילוי לגלות שהדרך הטובה ביותר לתמודד עם הפחדים היא באמצעות המשך עשייה, כך ששוב התודעה הראשונית של תפיסת עולמנו, תודעת הלך לך, מתבררת בדיעבד כמי ששרתה אותנו בריחוק רבים מהפחדים שאוחזים בנו במסחר ובחיים בכלל – דברנו על אמיתות בנוגע לפחד, על דרכים אסטרטגיות וטקטיות להתמודדות עם פחד וחיי קורבנות ועוד.

סיכומו של יוםתודה לכל מי שהגיע בחר להוסיף עוד ערך לקהילת Zohartrade והבין שאומנם הפחד לא נעלם כל עוד אתה ממשיך לחיות חיי התפתחות, אך קבלנו כלים כיצד להתמודד עמו בעיקר כיצד לעבור מצצב של כאב למצב כוחקישור לקטע קצר מתוך ההרצאה אתמול

הערה או תוספת לסיום לכל מי שמייחס את התפתחות בשוק לטרמפ ולמצב השיפיות שלו, בגישתנו במקום לתת לו ציונים. לנסות להבין את הרציונאל שלו וכיצד הכסף מתרגם זאת בפועל, כך שייתכן כי אי השפעיות שאתם מזהיים במקום אחר היא שיא הנורמליות שתביא ליצוב והמשך צמיחה בארה״בשזאת מטרתו העיקרית.

כדי להבין את כל שרשמתי היום ובכלל אסיים בציטוט והסבר של וייקוף על האיש המורכב CM ״כל התנודות בשוק ובמניות השונות צריכות להיבחן  כאילו היו תוצר של פעילות של אדם אחד. אנו נכנה אותו איש השוק כולו. שבתאוריה יושב מאחורי הקלעים ומתמרן את המניות לרעתך, אם אינך מבין את המשחק שהוא משחק, ולתועלתך הרבה אם אתה כן מבין את המשחק שלו״

ערבי העשרת תכנים בזהרטרייד

שבת שלום מבורך ומזהיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross