יאיר או יהיר. סקירה יומית 09.01.18 תשארו מאירים ולא יהירים

מה אתם רואים עוצה או חולשה?

יאיר או יהיר

הבוקר בוא נדבר על יאיר… סתם נראה לך שאני משתתף בחגיגה שבעיני צבועה, פופוליסטית או מדברת מתוך פוזיציה – בוא נסכם שיאיר כשהוא שותה נהיה יהיר. ודאי שמי שיתעקש על המשך השיח יטען “נכנס יין יצא…” בהקשר לתוכן דבריו. תוך כדי כתיבה עולה המנגינה של משינה “למה לי פוליטיקה עכשיו” – אז באמת למה לי פוליטיקה עכשיו בוא נחזור לדברים היפים והחושבים באמת השוק והחיים

נחזור לשוק, אני בתודעה של קניות יתר, עולה למגרש, למזלי יש לי שיעור במסחר תוך יומי להעביר, נושא השיעור מאפשר ומחייב אותי להתבונן על כל מיני מדדי רוחב שבהם אנחנו עדין רואים הקונים ממשיכים להגיע.

קשה להם, חם להם, צפוף להם… אבל עדין מגיעים וכל עוד הם מגיעים לא נתחיל לעשות פועלות הפוכות, דהיינו לא נתחיל למכור את השוק.

אתה ודאי מכיר את התחושה בזמן המסחר שכאילו משהו מביט לך על המסך ואיך שאתה קונה השוק מתחיל לרדת או הפוך ואתה תוהה, איך זה קורה?

התשובה היא פשוטה ואני יכול להעניק גם לך את הכלי או התובנה כיצד לדעת לתזמן את הדברים, הכלי הוא כלי פשוט, אחד מדדי הרוחב שמודד כניסת קונים או מוכרים בזמן הם מדדי רוחב שמודדים כמות קונים אל מול כמות מוכרים או לחילופין מאזן ביטחי (מדד הפחד), כל מה שאתה צריך לעשות הוא להביט הם ולבחון האם משהו נמשך או נפסק.

סוחרים מקצועיים לא רודפים אחרי השוק הם מחכים להבשלה הם דייגים ולא ציידים, אנחנו ממתינים למצב בו הקונים אוזלים ורק אז פועלים, כל מי שלא מכיר את היכולת או הכלים נדמה שהוא ממש מופתע כל פעם מחדש ולא מבין את התופעה “איך שקניתי השוק התחיל לרדת” – תלמדו להיות כסף חכם, בוא תלמדו ותכירו כאילו תהפכו להיות מנצפים לצופים.

כסף חכם מביט ומצטרף למה שקורה ואינו מנחש את מה שיקרה – השוק המשיך לעלות עוד קצת אתמול 😊 מתי נמכור?.

מנפצים את הבועה

יום חמישי (עוד יומיים) אני מקיים ערב תוכן שמיועד לבוגרים שלי אבל לא רק, ומיועד בעיקר לכל מי שיש רקע כלשהו במסחר, דאגתי גם להביא מרצה איכותי (ד”ר ולדי), הנושא שנבחר להרצאה הפתוחת “מנפצים את הבועה” הדיון בא לעסוק בפתרונות והתנהלות יצירתית במצב בועתי,  מעבר לאמירה הכה צפויה “אל תיכנסו לשם” לאחריו אני העביר הרצאה והדגמה על כלים מתקדמים במסחר בחוזים עתידיים, לקראת ההכשרה שנפתחת בסוף החודש במסחר בחוזים עתידיים.

מעבר לפרסום שבדבר אני בעיקר מתרגש מהערך והתוכן האיכותי שהאנשים יקבלו, שלא לדבר על התבוננות ברשימת השמות של הבוגרים והבוגרות שמתמידים ובהתפתחות אישית שבאים ללמוד עוד ועוד , לשמוע מהם “זאת הייתה שנת השיא שלי”, “מתחברים לי כל החלקים כעת” – כיף גדול, שלא לדבר על כך כי עניין  תוכן הרצאה חשוב ביותר בעיקר לאור העניין והתעוררת בנושא המטבעות הוירטואליים – מקומות אחרונים  עם טרם נרשמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross