חירות והתעוררות [סקירה יומית 09.02.17]

האם השוק מתעורר?

מעבדות לחירות

מעבדות לחירות היה שיר שילווה אותי המון זמן (שירו של אריק איינשטיין וגם בלוג של דרור) לאחרונה אני שומע את שירה של איה כורם [מצרים] בלופ, משהו מאוד נוגע בקול המחוספס ובמילים לבטח הרעיון.

המאמץ הגדול שאנו עושים כסוחרים הוא היציאה מן המייצרים, בעיקר שני מייצרים מלווים אותנו כסוחרים, אחד זה המייצרים המנטליים שלנו והשנייה היא היכולת להתנתק מהקרקע הנוכחית ולעבור למצב של צמיחה.

בשני המקרים כבלי המייצרים מושכים את הסוחר פנימה חזרה לאיזה נקודת התחלה, היכולת השל הסוחר להתמיד בעשייה מתוך הבנה תוך ניהול סיכונים הוא המפתח היחידה ליציאה מעבדות לחירות.

לרוב אחת משתי תחושות גורמות לנוע להתחיל לנוע הרגשת השובע או לחילופין הרגשה והבנה “די עד כאן לא יכול יותר” ואז מתחילה ההתעוררות.

גם השוק כשהוא נכנס לתרדמת כפי שהזכרתי בעבר לרוב היציאה שלו משלב המייצרים שאליו הוא כבל נעשה על-ידי שבירה לכיוון אחד לרוב על-מנת ללכת לכיוון השני – זה העת לשים עין על מה שקרה אתמול במדד הדאו ואני תוהה אם זהו סימן השוק של התעוררת והמשך במסע שלו?!

בכל מקרה על-מנת להיות שמרני המשכתי לעלות לכם את גרף הסנופי יחד עם קווי המתאר שלי המחדדים את התמונה הנוכחית.

למיותר לומר ולחזור על שאמרנו בסקירה זהב שורי, נפט די בתנועה צדית וחולשה, מגזרי XLI * XLK * XLP * XLU הם השוורים היתר בחולשה או דוביים.

בהמשך לכח המדמה מאתמול נזכר גם כי היא עמי משהו בכתה לא תלמיד מצטיין הייתי עוזר לו כל הזמן [אלברט אינשטיין – לא זה מהשיר בהתחלה זה אריק שלמדתי אותו לשיר] שאמר “חשיבה לוגית תוביל אותך מנקודה A לנקודה B, הדמיון יוביל אותך לכל מקום.”

חוזרתי לחלום וכבר הפלגתי למקומות רחוקים

יום מבורך מתוק ומזהיר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross