חוסר בהירות. סקירה יומית 10.04.18

חוסר בהירות נמשך

חוסר בהירות

לפעמים יש חוסר בהירות בחיים, חוסר הבהירות עלולה להשפיע עלינו להתנהג בכל מיני אופנים משונים שלא תמיד משקפים התנהלות או בחירות שהיינו עושים במקום של בהירות הבנתית. ההמלצה שלי אתמול היית חכו לעוד מידע מהשוק.

המידע הזה לרוב לא מגיע בימים שלפני הודעות חשובות אלה בימי ההודעות ולאחר פרסומן, כך שאת ההבנה הכוללת לאן פני השוק אולי נקבל בחלק השני של השבוע.

מכאן עולה החשיבות של הידיעה והשליטה בכל ממדי הזמן, כך לדוגמא זה היה יום מדהים למסחר במניות ובחוזים עתידיים אתמול. בר שאוליין שהיה עמי אתמול באימון מסחר, ראה כיצד יום פנימי שכזה עדין מאפשר תנועה של 12 נקודות רווח לחוזה (המשמעות כ-600 דולר לכל חוזה עליו פעלנו).

עוד יותר מדהים היה לראות ולהבין שלא רק ניתן לנצל את העליות מעלה אלה את הירידות הצפויות שלאחר מכן כפי שפעל עליהם ניב בפוסט שהעלה בקבוצת החוזים.

לונה פארק אמיתי חלק מחייכים ונהנהים חלק מקבלים מבחילה מהעליות והירידות, סיכומו של דבר אנחנו עדין באותו אמצע קרובים לשער הסגירה השבועי, הודעות כלכליות, יחד עם שיח בר טרמפ לסינים, בין פוטין לטרמפ על סוריה ועוד רעשי רגע שרצוי שנתעלם מהם ונתרכז בהתנהגות המחיר בפועל.

בגרף המצורף אתם יכולים לראות את הנטייה המתמשכת של המחיר לחזור לאזורי ה-Normal, לסוחרים התוך יומיים אוכל לומר על היום, ההזדמנות נמצאת בקצוות ולא בפתיחה, ועדיף לעבור על קצוות יום שישי.

הכי חשוב תנסו לא לעשות דברים שאינם ברי תיקון, כל עוד משהו בר תיקון הכל נפלא, מרגע שאיננו זה בעיה. הכי חשוב למדתי שיעור השבוע שנכון לסלוח לאחרים ולעצמך זה בסוף מאפשר לכולם להגיע למקום טוב יותר ממקודם, בניגוד לטינה והכעס שפוגעים בעיקר בכועס.

 

יום מזהיר לכם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

3 comments on “חוסר בהירות. סקירה יומית 10.04.18”

    1. אני סוחר בעיקר את השוק האמרקאי ואת שוק החוזים והסוחרות, אבל העקרונות שאני פועל עליהם מתאימים לכל שוק, כך שאשמח לעזור לך גם בהתייחס לכל מוצר שיש עליו הציע וביקוש

    2. ני סוחר בעיקר את השוק האמרקאי ואת שוק החוזים והסוחרות, אבל העקרונות שאני פועל עליהם מתאימים לכל שוק, כך שאשמח לעזור לך גם בהתייחס לכל מוצר שיש עליו הציע וביקוש

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross