התבוננות. סקירה יומית 27.04.18

אומנות ומיומנות המסחר בשוק ההון, תראו כמה יופי בתמונה אחת

התבוננות

רוב השנה אני מרבה במילים, היום אני בוחר לא להרבות במילים, אלה להרבות בהתבוננות, כמעט על כל נושא שסובב סביב החיים של כולנו, המטרה בהתבוננות היא פחות הלכאה עצמית בעיקר תיקון מסלול לכיוון היעד והחזון.

כך גם עושה באהבת חיי והוא התנהלות שלי בעולם המסחר ובחיים בכלל, כדוגמא קטנה לכך, אני לוקח את הסקירה השבועית מתבונן מה חשבתי, מה ראיתי ואיך התנהגתי.

כל זאת אל מול התוצאות בפועל ועד כמה תפיסת העולם ויישום שלה שירותו אותי אל מול המציאות שנוצרה. וחוזר ואומר לעצמי ומבין כמה בסוףהכל לטובה, מכאן שיש לברך על הרעה כשם שמברך על הטובה, כי בסוף סוף הכל טוב.

אני יודע שלפעמים דברים נראים, נקראים או נשמעים חסרי היגיון, כמו הגדרת ההזדמנות השבוע ״שכל ירידה היא הזדמנות לקנייה״, אבל כשאתה מבין ושולט במיומנות מסויימת, אז אתה לגמרי מבין שהאמת אינה תלויה בכמות האוחזים בה (לרוב ההיפך), אלה רק באיזון והנוכחות שלך בהבנת המציאות הקיימת.

ומכיוון שהיום אני עוסק בהתבוונות ובוחר להפחית במילים, אז אני מצרף שני תמונות שיאפשרו לכם להתבונן יחד עמי ולסכם את השבוע לפחות בשוק ההון:

  1. תמונה נעה של סרטון הסקירה השבועית מתחילה שבוע.
  2. תמונה מסכמת של השבוע שהיה לנו ובתוכו מגזר האנרגיה שהזכרנו שכרגע מוביל בידרוג העליות בחמשת הימי האחרונים עם שינוי של כ-1.3%.
  3. את התמונה האחרונה אני שומר לדמיון שלי, שלך דמיין ואמץ תמונת עולם טובה יותר בסוף היא מתגשמת.

תוכל להתרומם מעל לחברה המטילה שעמום בשטחיותה ובעיסוקיה הטפלים. תוכל להישאר ברום הרקיע ככל שתחפוץ, למשך הלילה, ולאורך הזריחות, וכשיתחשק לך לרדת, בקשתך תתמלא מיד, ותחוש בדידות נעימה וחסרת דאגות.” (מתוך ספר החובה ״אין מקום שהוא רחוק מדי״ ריצארד באך)

שבת שלום מבורכת ומזהירה
ממשיכים בלך לך, כל עוד

זהר ליבוביץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

One comment on “התבוננות. סקירה יומית 27.04.18”

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross