השוק מאוד טכני סוג של obvious – סוף יום 16.11.15

התנהגות המחיר על מקומות הנקראים obv
התנהגות המחיר על מקומות הנקראים obv

היום האחרון אינו מבשר כלום על המכלול של התמונה המתפתחות (אם כי תאורתיית תמיד יכולה להתפתח תמונה החל מנקודה מסויימת), אלה התייחסות להיום האחרון היא מכונה בשוק obvious במקרה שלנו תיקון של פיבו, קו התנגדות שהופך לתמיכה תנועה רציפה מתוחה.

על מנת לראות כיצד התמונה הבאה תפתחת יש לראות דבר בהקשר הכולל או כיצד המחירים יתנהגו בהתקדמם לאזור התמיכה/התנגדות המסומן במפה, כפי שראיתם ה-epr נתן ציון כיווני נמוך בגלל שהוא לוקח בהקשר מכלול של מרכיבים, ובכל מקרה מבחינתי כל עוד החודשי נמצא מתחת לקו הסגירה הקודם ובכך מייצר kr חודשי עם פוטנציאל קבלת thurst מטה אני אתן תעדוף לעסקאות שורט.

עוד במסגרת ה-obvious ניתן לראות את המשך החלשות היורו, התחזקות הנפט וכו’ כל זה תגובה מקומית לאירוע החיצוני שהתרחש בצרפת, חשוב מאוד בניתוח של דברים לעמוד במרחק הנכון על מנת להבין את התמונה הכוללת ולא ברזולוציה קרובה מדי אשר עשויה לשבש את הבנתנו את המכלול.

זיק זיקלר אמר “אין מעלית להצלחה תצדרך לקחת את המדרגות” אט אט מדרגה מדרגה אנו עושים את חלקי הפזל בכדי להגיע לתמונה ומיקום איכותים ושם להצטרף לדברים, השף אומר שלרוב המאכלים הכי טעימים הם אלו שהבשילו אט אט, מדד התחנה שלנו סביב האפס, אומנם בציד החיובי אבל תומך בכך שנמתיןץ

יום גשום ויפה – האויר נשטף וניתן למלא את מלוא הריאות, טוב אז יוצא לעוד יום של לימוד, תרגול ועשייה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross