השוק לא זז מה זה אומר?. סקירה יומית [18.05.18]

סוף שבוע בפתח, מה התחדש?

תמונת מצב

ראשית ואחרית דבר לא קרה הרבה בשוק בשבוע הזה, בעיקר זה חשוב לך לדעת על-מנת להבין ולו בדיעבד כי נכון בהתייחס לכמות מידע שיש לפנינו לא לקבל החלטה או לעשות פעולה. לפעמים השימוש בפוזיציה השלישית (ישיבה על הידיים) היא הפוזיציה הנכונה והרווחית ביותר.

למרות חוזר תזוזת השוק, אנרגיה חומרים ובריאות אכן היו המגזרים החזקים השבוע שעלו בממוצע בכדי כ-2%, סיום השבוע במקומו הנוכחי לא מוסיף לנו עוד הרבה הבנה לקראת השבוע הבא, אבל נכון לכתוב והחליט לאחר הסיום בפועל ולא לפני.

נשאלתי על הזהב, ודאי שלא ניתן להתעלם מהתנועה היורדת האחרונה, כתנועה דובית, אבל יש להביט בדברים במסגרת הדשדוש הכולל שעדין מקשה על קבלת החלטה גורפת, גם כאן כמו בשוק אחכה לגדות על-מנת להשכיל בבחירת המשך ההתנהלות.

התחזקות המטבעות בעולם מסיבות שונות, חלקם הראשי והחזק בגלל יציבות הכלכלה וחלקם בגלל אי ודאות הכלכלה עשוי לדעתי לדחות את עניין העלאות הריבית, מצב שהלך ותהוון בתוך שוק האגחי”ם ויכול להיות שיש לו השפעה ישירה על התוצאה של מחירי הזהב.

בכל מקרה התייחסות לזהב שלי תהיה כמו על כל מוצר אחר שיש עליו היצע וביקש בדרך בה הכסף מתרגם את הדברים ולא בדרך בה אני מתרגם את ההבנה החיצונית שלי.

פגשתי רבים לאחרונה שמנחשים דברים רבים, קונפוציוס כבר התייחס לכך ואמר “ניחוש אינו עולה ביוקר – פרט למקרה שהוא לא נכון”

עליך להבין כי השוק יש לו קיום בגלל שהוא משמש זירה טובה ופורה לכל ממדי הזמן ולכלל הפעיליםבכלל, כעת הוא זמן של ממדי הזמן הקטנים, הם למעשה חברת ההובלה של ממדי הזמן הגדולים.

בברכת חג שבועות מבורך
בברכת רמדאן כרים

זהר ליבוביץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross