הרצון להיות ראשון שיבש את דעתי – סקירה יומית (14.04.16 eod)

טביעות הרגל שהשאיר השוק במגמתו מעלה
טביעות הרגל שהשאיר השוק במגמתו מעלה

תמונת מצב

לא קרה כלום בשוק אתמול ממשי, אבל בהקשר של התמונה הכוללת בה מחיר השוק הגיע ליעד, רצף התנועות העולה והקרבה לאזור התנגדות אולי מהווה את סימן החולשה של הראלי הנוכחי, דבר שגרם לי לטעות ולהיות מושפע במסחר היומי.

טעות יסודית

כך יצא שעליתי לזירת המסחר תוך כדי שאני מוטעה דעה וסימני חולשה גרמו לי לחפש עמדות מכר, ביום שאין הרבה מה לעשות בו זה ודאי טעות. וכך גמרתי יום מסחר בהפסד , פעלתי רק בעסקה אחת, אך מחיר הטעות שנלקח בה היה שווה ערך להפסד יומי שלם. חשבון הנפש הוא על הגישה שלי ליום – לא עולים לזירת מסחר בתוך היום כשאתם נוקטים עמדה מסחרית מראש.

אני קורא כי חברת BP הפסידה 5.2 מיליארד והמנכ״ל מבקש תוספת של 20% לשכרו, כחבר דירקטוריון בחברה נתבקשתי לומר את דעתי האופטימית לרוב, אמרתי לשאר חברי הדירקטוריון תהיו רגועים, איזה מזל שלא הרווחנו, כי אז הבקשה הייתה אחרת לגמרי. תראו את הכוס המלאה.

מאיר אריאל מדבר ושר לי ברקע הבוקר וזאת נראית סיומת נהדרת לדברים היום ״דע לך, שכל הקלקולים באים משימוש קלוקל במילים. המחשבה צריכה מילים בשביל לצאת לעולם, למרות שהשפה והמילים נתפסות כאוויר לנשימה. כל המפעל העצום של האדם יוצא ממילים וחוזר למילים, הכל תלוי במי שעושה ואיזה שימוש במילים״.

מלבושים דרכם דברים משתקפים מחשבה, דיבור ומעשה… ממשיכים לעבוד על שלושתם – שבת שלום מבורכת מתוקה ומחויכת – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross