הקשר בין מצב השוק לבין מילארדים – סקירה יומית 06.12.16

שירת הברבור של התנועה הנוכחית
שירת הברבור של התנועה הנוכחית

יוצא לי יותר ויותר לשוחח עם אנשים שבמסגרת ההצלחה שלהם הם שוכחים מהיכן הדברים מתחילים או ליתר דיוק מאן באו – דע מאין באת ולאן אתה הולך ומניה בודדת הופכת אצלם לחזות הכל.

אי אפשר להיות סוחר מצליח בלא להבין שהכל לרוב מתחיל מהשוק ולא מהמניה. למצוא מניות טובות בעת שהשוק נמצא במצב של קניות יתר ולא להבין שהסיכוי שהעסקה תצלח הוא נמוך ביותר ולחפש את הטעות אשמה בתוך המניה זו היתממות במקרה הטוב והכחשה במקרה הרע.

כישלונות שבמקום לקחת אחריות על העשייה, אני  שמוע אמירות מאנשים כמו “אני מאבד את זה, אין לי את זה, זה בכלל אפשרי? אין לי כוח לעוד הפסד”

אי אפשר לפעול בניגוד לסדרי עולם ולהתפלא בתוצאות, זה בסדר גמור לפעמים לא לצלוח, זה בסדר גמור שיש לנו ספקות אבל הכי קל להגיע לייאוש ולמשפטים שהזכרתי קודם, הקושי הגדול הוא לקחת אחריות וללמוד, ללמוד מה? אתם ודאי שואלים.

סוחר מקצועי עוסק בשאלה, “מה גרם לי ליקוי מאורות שבגללו לא ראיתי או לא רציתי לראות מצב מסוים?”

מי שראה את הסדרה המיליארדים ודאי יודע על מה אני מדבר… מי שלא שיחפש את הסדרה ויתחיל לראות אותה, הנאה מובטחת (לפחות למי שבא מעולם המסחר) ודאי יבין על מה דברתי – מי שראה יודע מה קרה לו בהפסד הגדול ומה עניין אותו

מילארדים - סדרה
מילארדים – סדרה

אני בוחר שוק היום לשים דגש על השוק דרך מדד הדאו כסמן ימני למצב של קניות יתר – עסקה טובה במקום לא טוב לרוב לא תצלח. כמו שהזכרתי לסוחרי ה-CT ניתן לקחת עסקה קצרת מועד ולנהל אותה בהתאם להתפתחות.

יום מסחר מבורך מתוק מוצלח ומזהיר – זהר ליבוביץ


קורס חוזים בחיפה :בתחילת חודש ינואר בימי שישי אפתח מחזור של – “אומנות ומיומנות המסחר בחוזים עתידים כמנוף להצלחה במסחר”, כמות המקומות מוגבלת
הכשרה פורטנלית בזמן אמת המעוניינים לשריין מקום יקדמו ויפנו אלי , נדרש רקע וידע במסחר / אישור על התאמה יינתן לאחר בחינת רקע המתעניין)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross