הסבר מעמיק על הקשר בין הירח לעולם המסחר [סקירה יומית 7.3.16]

“גבולות הגזרה” של קניות היתר

ירח – הקשר בין מצב הירח לתוצאות המסחריות שלנו

אנשים שואלים אותי על השוק ועל התוצאות המסחריות שלהם, כשהם מתארים לי את השוק והתנהגות שלו אני נזכר בספר חכמי חלם, ספר ילדים מאת שלמה אבס

אביא ציטוט שיעזור להבין את כוונתי “החלמאים לא יכלו להבין מה קורה לו לירח. לפעמים בלילות ירח נעים לצאת ולטייל בחלם… כשהירח היה גדול ומלא לפחות ראו איך ללכת. אך פתאום היה הירח נעלם! מישהו גונב להם את הירח.”

מה שמחזיר אותנו לדיון על השוק, אינדיקטור השוק מראה על מיקום הצטרפות עם איכות נמוכה, אינדיקטור ה-EPR שלנו מראה על ציונים סביב ה-20 הן בשוק והן במגזרים השונים (מינימום נדרש ערך הגדול מ-50).

השוק מצוי באזור גבוה “בהרים” שבו החמצן דליל, אזור זה הוא אזור שמבחינה המאזן בין הקונים למכורים, נקרא אזורי קניות היתר, על אזור זה אני רושם כבר תקופה רוב הקוראים מודעים לו, אבל שאלה שעולה עד מתי?

ישנן דרכים רבות להגדיר מצב של קניות יתר, החל מדרכים חשבוניות ועד לדרכים הקשורים להתנהגות המחיר, ציירתי לכם את גבולות שיצרו את המצב [המסומנים במספרים], והצפי שלי הוא לפחות חזרה לתוך התווכים המסומנים על המפה היומית, בכדי להתחיל לשקול איכויות של תחנות הצטרפות חדשות.

ניסיונות כושלים להמשך עלייה צפונה ודאי ימשכו פנימה מכירות הנובעות מסגירת הפוזיציות של המצטרפים האחרונים וכוח נוסף הם הסוחרים נגד המגמה.

סוחרי ה-swing בעת התבוננות ומקסום תהליכים, מניות המצויות בשלב מתקדם מהשוק בהקשר כיווני הם הבחירה הנוכחית שלנו באם נחליט בכל זאת לפעול, כפי שלדוגמא הזכרתי בסקירה השבועית.

אוכלים עם זהר

כמו שאתם רואים אני הולך ומוסיף פעילויות לכבודכם, מלבד ההכשרות הקרובות, אני מקיים ערב ייחודי – לפעילות אנחנו קוראים “אוכלים עם זהר”.

הרעיון העומד מאחורי האמירה הוא העיקרון של חלוקה שפע, אלו ערבים בהם נחלוק שילוב של חוויה חושית וגם שכלית.

ערב המבטא במקצת את תפיסת החיים שלנו משפחת Zohartrade, כמי שאוהב ומעריך מאוד אומנות ומיומנות כמעט בכל תחום גם הבחירה של המקום, הפעילות, האוכל והשתייה נבחרו בקפידה ערב שהוא Special Edition (מוגבל משתתפים לאור האופי שלו)

ערב כולו חוויית Special Edition מטרת הערב זה היא לאפשר מפגש “מאסטר מיינד” בהובלתי שעוסק הן במסחר והן בנושאים חשובים נוספים. תוך פעילות חווייתית הכוללת סדנת וויסקי וטעימות, יחד עם ארוחת שף, עוד הוספתי בערב סיור במנהרת הטמפלרים בכדי להשלים את חווית המקום והאזור עד הסוף [עוד פרטים בקישור].

ההתלהבות והחיוך מהפעילות אכן מוכיחה את הרצון של האנשים לחיות חיים עוצמתיים של לימוד תרגול ועשייה.

יום מבורך מתוק ומזהיר – מתרגש תמיד ללמוד עמכם, לתרגל עמכם לסחור עמכם כמו שראית גם לאכול ]לחלוק] אתכם.

לאכול עם זהר - מפגש סוחרים מיוחד וטעים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross