הכח המדמה [סקירה יומית 08.02.17]

קוי מבחן

היכולת לדמיין הבוקר

להרגלים התנהגותיים יש חשיבות רבה בעולם המסחר, מעגל ההרגל מתחיל במחשבה ונגמר בתוצאה פיזית או דמיונית, לכן לכוח המדמה יש חשיבות ומשמעות רבה באחת הספרים שקראתי [כדור] כתוב “כושר הדמיון התמצית והעיקר של מה שנקרא בפניכם תבונה. אתם סבורים שהיכולת לדמיין אינה אלה אמצעי, צעד מוביל בדרך לפתרון בעיה או הגשמת מאווים. אבל הכוח המדמה הוא הכוח המחולל”

מאמר שלם וגדול אוכל לכתוב בעניין כפי שעולה מהכתוב, אבל אתן לכוח המדמה הבוקר לקחת אתכם לאן שאתם חפצים – אתמול בלילה תוך כדי שאני מדמיין ומסכם את היום אני מקבל עוד חיזוק לכמה זה אפשרי לכל אחת ואחד מכמם – תראו

יום של חולשה בשוק, ימים קטנים ואנמיים, ימים שלרוב אין לי מסקנה מובהקת מהם מצטברת, ודאי אף אחד לא אוהב סימן חולשה בכיוון פוזיציות שלו, אך המבחן הגדול הוא כיצד המחיר התייחס לתמונה המצוירת לכם על הגרף.

כיצד יתייחס לקו הציר, כיצד יתייחס לקו המגמה, התבוננות במגזרים והחלוקה הנוכחית היא XLI & XLK & XLP הם המדדים השורים המובילים ומדד האנרגיה XLE נמצא במצב דובי – סיכומם של דברים השוק עדין לא דובי אך סימן האטה בולט במאפיין ההתנהגות.

יש חשיבות להכנת רשימת עבודה מסודרת המאפשרת הלימה עם התנהגות השוק, מספר מניות כאלה עלו לי בסריקת הבוקר שלי כבסיס לעבודה QSR שורית או PETX לעבודה דובית (גם RH קפצה לעין)   [למיותר לכתוב את כל האזהרות המוכרות ואין בכתוב אומר ביצוע אוטומטי אלה את קרבתם להבשלה באם תתרחש]

אסיים בנושא שפתחתי הבנת התהליך היכולת להשתמש בכוח המדמה בכדי להבין היכן אנו בו והאם הוא מתפתח כראוי הינו כלי טקטי ואסטרטגי ראשון במעלה.

ארחיב עליו ועל אופן השימוש בהכשרות הקרובות [הרשמה לכנס]

יום מבורך מתוק ומזהיר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross