הייתי בים ונזכרתי בדוריאן פסקוביץ שלימד אותי לגלוש על החיים [סקירה יומית 05.04.17]

דוק אומר שאלוהים אוהב אנשים מאושרים – תנסו

ללמוד לגלוש ולחיות מאת דוריאן (דוק) פסקוביץ

חיצונית אנחנו מחכים לפרסום הנתונים בהתייחס לתעסוקה לתוצאות השיחות של טרמפ עם הסינים, בכל מקרה כרגע המאזן המסחרי של ארה”ב משתפר. אנחנו יודעים עד כמה הנושא חשוב לנשיא ועד כמה שם דגש בנושא ההדיות העולמית אל מול ארה”ב דאג להסביר זאת טוב מאוד לגרמנים וכעת לסינים – ארצות הברית לא פריארית של אף אחד נגמר העידן שהכל על הכתפים שלה.

בנתונים הפנימיים (התהנגות המחיר) הזכרתי אתמול את פוטנציאל הדחף מעלה שיחזיר את המגמה העולה על פני השטח. תוך כדי הסבר מה לא פשוט בצומת הנוכחית בעיקר למי שמחפש חשיבה והתנהלות שהיא קצת יותר ארוכה יחד עם הרצון לתזמן הצטרפות בצורה מדויקת (תוכלו לחזור לסקירה של אתמול לפירוט).

כל מקרה אין לי הרבה מה להוסיף ובא לי לכתוב ולדבר על משהו אחר, מכירים את דוק פסקוביץ?

אני חצי באווירת פסח, מרגיש את האביב והקיץ היטב באוויר, השהות בים הבוקר רק עשתה לי טוב בלהפסיק רגע לחשוב, אז הדבר החדש שיש לי לחדש זה שבחרתי לרגע לא לחשוב ולא לחדש.

בכל מקרה סיכומו של דבר השוק מצד אחד לא מראה לי סימנים דוביים, סימני חולשה כן, כברת דרך גם כן, אבל אני עוד לא קבלתי סימני סיומת ובתסריט דחף מעלה השוק בהחלט חוזר למגמה עולה ולפחות לעוד קצת. אנו כחסוחרים מוכנים לשני התרחישים עם רשימות עבודה מסודרת, תוך כדי שאנחנו הולכים ומוסיפים מוצרים עם פוטנציאל ארוך טווח לתיק שלנו.

מדד ה-EPR שלי עדין בערך שלילי עם כי קרוב לאפס – אז בוחר להמתין גם אם אצטרף מאוחר זה בסדר מבחינתי כל עוד הצטרף לצד הנכון – בוא נחזור לדוק פסקוביץ בוא נדבר על היום וגלישה וחיים או חלק מהנושאים

דוריאן פסקוביץ – אבי הגולשים

ארצה להכיר לכם את דוק פסקוביץ, אב לתשע ילדים מיוחס להם משפחת הגולשים הראשונה בעולם, אב רוחני של גולשים רבים, גורו של רבים אחרים, רופא במקצועו, מאמן כושר, תזונאי וגם פילוסוף מבריק. את הידע שלו שיתף באהבה עם כולם – יהודי יקר בקיצור, חי 93 שנים ויש רבות ללמוד מדרך החיים והחשיבה שלו

בעיקר דרבן רבים להגשים חלומות. דגל בגישה של נפש בריאה וגוף בריא. היית מחבר אתכם להרבה דברים שאמר תשובה אחת מהתשובות שלו אני נוהג לצוטט ששואלים אותי בהתרסה את השאלה המתבקשת “למה אני מלמד/חולק?”

כך הוא אמר “זה פשוט מאוד. נכנסתי למים. כשיצאתי הייתי אדם יותר טוב. טוב בהרבה מזה שנכנסתי.” גם אני נכנסתי לים, לים של עולם הספקולציה והמניפולציה.

מעל הכל חשוב לקחת ממנו את חדוות הדרך ואהבה לחיים דוק חי וביושרה אמירה נפלאה שלו שמלווה אותי ברקע תמיד (אם כי לפעמים אני צריך להזכיר לעצמי) כך אמר דוק “המוות אינו אורב לנו, תמיד מחפש אותנו. המוות הוא סופר הניקוד שמחשב עד כמה אנחנו אוהבים את החיים וכמה אנחנו מוכנים לעבוד בשבילו. אנחנו מתים כשאנחנו מפסיקים לחיות.”

בוא נבחר לחיות מתכוננים לפסח עובדים על היציאה מהמצריים – בוחרים לעלות את ניקוד החיים הכל עוד לפנינו

יום מזהיר לכם – זהר

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross