ההבדל בין דונלד טרמפ לדונלד דק הוא דק או בשפת האם שלי Trump or Trap – סקירה יומית סוף יום 09.11.16

הזמנות או מלכודת
הזמנות או מלכודת

רבים קמים ואומרים ידעתי שכך יקרה או אחרת, בעולם המסחר אני חוזר ואומר אין משמעות לאמירה של משהו או יותר נכון לומר אין יושרה של משהו אם הוא אומר משהו אך לא פותח עסקה בכיוון או בעקבות האמירה וכל מי שמסכן את כספו בעקבות משהו מגיע לו להרוויח, מבחינתי המגיע להרוויח לא נובע מהצודק או טועה אלה מהעצם האמירה והעשייה יחד (כמובן שהרווח יגיע מהפועלה הנכונה ולא מהצודק או ליתר דיוק ולא מהעצם העשייה.

בכל מקרה הרבה דיונים עולים על עניין הדיעבד בעולם המסחר, לא נכנס בסקירה היום האם בפריצה מטה ידענו כי מדובר במלכודת או לא, כמובן שמי שקרוב ועוקב אחרי הדברים יודע את התשובה, אני דווקא רוצה לדון מהכיוון של לא ידענו אם כן או לא, שני דברים כן ידענו האחד לא לעשות לונגים (כן לא טעות דפוס) ומצד שני כי אין מספיק אנרגיה (אותה אני יודעים לחשב או לאמוד) לעמדות מכר טובות, אבל ככל שקבלנו סימנים תומכים , אשר הפכו את השבירה, לשבירת דמה, הבנו כי מדובר בקפיץ ופוטנציאל העליה חזר, תסריט והסבר מדוייק הוסבר בסקירה השבועית בתחילת שבוע. הבר השבועי והחודשי זה מספר את כל הסיפור כעת.

פונדמנטאלית חשבתי (אינני כלכלן) בהבנה שלי שלעניין הריבית בשבוע הבא יש משקל סגולי גבוה מאשר עניין הבחירות, לאחריו נבין סופית האם אנחנו ממשיכים לגבוה של הזמנים חדש.

הרבה פעמים חושבים שלסוחרים וותיקים יש יותר מזל מאשר לאחרים את יודעים מה אמר על זה נופליון (ההוא מהגבינה) ובוגרי יודעים בודאות מהו רשי התיבות של המילה, אבל ישנה עוד הגדרה שאני מאוד אוהב של לוקיוס אנאוס סנקה “מזל הוא מה שקורה כשהכנה פוגשת את ההזדמנות” אתמול היה לי מזל

ביום ראשון הקרוב אני מתחיל הכשרה חדשה ושוב העולם יתחלק בין כאלה שיש להם מזל לבין אלה שלא מודעים כלל

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross