“חקת שבעה” סקירה על חג הרגל-ים ומסחר – (09.06.16 סוף יום)

ליקוי מאורות
ליקוי מאורות

אתמול סחרתי שתי מניות במסחר היומי את RH ו-RL על שניהם אכתוב עוד מעט, אני רוצה להתחיל בהדגשה החוזרת שלי על כי לא נכון לתזמן את השוק (לא רשמתי לא אפשרי רשמתי לא נכון)

השוק חונק ומתעלל בכל מי שנמצא בפוזיצית מכר. הוא גרם להם למכור תבנית ראש כתפים במקום שאין לתבנית משמעות, הוא גרם להם למכור בדרך קווי התנגדות, הוא גרם להם למכור נרות של “נידון תלוי” והוא גרם להם לקפוץ בפנימה בחולשות ואתמול לחפש למכור את הפער בפתיחה – כל מי שהזכרתי רצה להיות ראשון יותר מצדוק, על משקל דבריה של גולדה מאיר ז”ל אומר אני “כשתרצו להיות צודקים יותר מאשר ראשונים תתחילו להרוויח כסף”.

לנו היית ההבנה שהשוק הוא שורי ההבנה הזאת גרמה גם לי ליקוי מאורות ובהיותי סוחר על מחשב נייד בעמדה לא רגילה תוך כדי שאני מחפש עמדות מסחר פשוטות עם ודאות גבוה מצד עצמם, לקחתי את ההבנה הקודמת של השוק שהוא שורי והתחלתי בונה עמדת קניה על RH כאשר היא נמצאת בגאפ שאמור להימכר ולא להיקנות, הבנה הקודמת וגאפ גרמו לי לקניה ולהפסד של הפוזיציה, הייתי בליקוי מאורות.

לשמחתי הפסד עצמו לא גרם לי להתבלבל, הבנתי את סוג היום בשוק די בתחילתו  כי אכן פנינו אינם דרומה. תזמנתי יחד עם השוק היפוך בתנועה ופתחתי עמדת קניה על RL, היא עמדה בכל התנאים של מה שחפשתי. הייתה לי הרמוניה רחבה בתמונה השבועית, היומית ועוד תבניות בתוך תבניות, יחד עם פריצת דמה, כך מצאתי הזדמנות נפלאה לבצע קניה.

קניה לא גדולה ראשית הייתי קרוב ליעד הפסד יומי ולא רציתי לעבור אותו, שנית הרצון שלי להמשיך ולומר לכם שאין לי זמן, אין לי כסף… זה תירוצים ושוב ושוב להדגים איך בעזרת חשבון מיני ניתן להגיע ליעדים יומיים מכובדים והסוד אינו בכמות ובמיקום הגיאוגרפי, העולם היום יוצר הזדמנות לכל אחת ואחד שיבחר, התבוננות על עמדה שראשיתה תבנית 123 והמשכה עוד ועוד BO של תבניות של גבוה יומי, יחד עם ההבנה היא המניה במצב מגמתי אפשרו לי למקסם לכסות את ההפסד בעמדה הקודמת ולגמור הרבה מעל ליעד רווח יומי ומקסום של 3 דולר במניה של הסיכון ההתחלתי המזערי – העיקרון של כל עוד… ואומנות ומיומנות שטבועים בכם (אלו שמות משפחתנו ועקרונות בסיס במערכת הלימוד והמסחר שלנו) מוכחים את עצמם שוב ושוב.

סיכום בקצרה אוכל לומר השוק ינסה להרגיל אותכם למצב הוא ייתן לכם להרויח מהמצב הוא יודע שרוב האנשים חותכים רווחים בזמן שהשוק בונה לנו הרגל, בשביל לבוא בפעם אחת ולקחת למי שחותך הפסדים וממקסם רווחים את כל הרווח ויותר, מכאן נולד הביטוי “אוספים בכפיות מחזרים בדליים” – תזהרו מההרגל, גמישות מחשבתית והתנהגותית הכרחית בתחום, יצלו אותכם כללי התנהגות המוזכרים.

אין לי זמן, אין לי כסף, אין לי ואין לי הם תרוצים, אני מזמין אתכם איש איש במדרגה שהוא נמצא לפנות אלי ולחפש איך הוא מתקדם למדרגה הבאה.

הייתי רושם לגזור ו... אבל ארשום תראו כמה סימנים מזהים
הייתי רושם לגזור ו… אבל ארשום תראו כמה סימנים מזהים

כמובן בפתח חג השבועות אנו חייבים לשזור זאת לשוק, החג הוא אחד משלוש רגלים (וגם הרגלים שהזכרנו הוא השני מבןי שלושה פסח, שבועות וסוכות מתחיל לספור מפסח)

במסחר כמו בחיים ובחג יש עניין של עליה במדרגות 7 שבעות (קצת טיפולוגיה 7 כפול 7 שווה 49 מ”ט מדרגות טומעה מצד אחד ועד לטיפוס במדרגות אל הצד השני לחג מתן תורה) מפסח ועד שבועות סיום ספירת העומר

ליובל ה-50 יש משמעות במובן של הגעה ליעד יש גם הקשרים עמוקים אונברסלים בין (שאני קשרתי ואולי אני סתם אומר דבר שטות) בין שבעת חוקי בני נח לבין חקת שבעה ( שמות החג חמישים, קציר, תורה, שבועות, ביכורים, עצרת והקהל), אבל מה שחשוב יותר מכל הוא הרעיון של “מתן תורה” בסוף הדרך עם נתמיד ונעלה במדרגות בסוף הדרך מחכה התורה כולה- חג מתן תורה, נכון שהדרך לשם לא פשוטה ויש לצאת מן המיצרים ולעבור מדבר בשינוי הרגלי חשיבה והתנהגות אך בסוף הדרך מחכה לכם התורה והארץ המובטחת – לנו הארץ  המבוטחת היא להגיע לקרקע היציבה של היותנו סוחרים, ואנו מתמידים להמשיך ולחיות חיי סוחרים בכל הוויה והתנהלות שלנו, לא סתם אנו מזהים בתוך עולם המסחר את כל מהווי העולם.

בשם משפחת Zohartrade אני רוצה לברך את הבוגרים, את אלו שמצטרפים אלינו אחרי החג וכמובן את כל העוקבים אחרינו – חג שבועות שמח

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross