דאבוס. סקירה יומית 26.1.18

מאבקי צמרת

גאון

נתניהו בעיני אדם מאוד מאוד חכם, זאת מודים גם מי שבצד הפוליטי שלו וגם מי שנמצא מהצד השני. לבטח בתחום הפיננסי, רבים לא זוכרים או יודעים כי הציל את ישראל ממשבר כלכלי קשה. והביא אותה ממצב משברי לפריחה ושגשוג. כשאני קורא את הראיון עמו בדבאוס ישר עולה ההבנה שלו בעולום השיווק והמכירות, בעיקר עולה האינטלגינציה העסקית שלו מרשימה כל כך.

ההבנה שלו את פרימידת מאסלו שמתחילה מצרכים פיסיולוגיים, ממשיכה בצרכי בטחון ומשם לאהבה ושייכות, עולה מתוך התשובות שלו כשהוא נשאל ״מדוע מדינות כמו הודו צריכות את ישראל״, אז הוא מתחיל את התשובה שלו מנושאים כמו הטפלת מים, שמירה על מתקני חשמל וכו׳ ומשם הוא ממשיך לעניינים כמו תעופה והדגש השני שהוא בתשובה ״הם מחפשות עתיד״

ההבנה שלו גם את שלבי החיות השונים שחברות נמצאות והססבר כמה החברות העולמיות עשות עסקאות טובות שהן קונות חברות בשלב הצמיחה גם אם הן קונות וזאת במליארדים גם היא מרשימה ומעל הכל העידוד של הקהילה העסקית העולמית לעשות זאת, כך למשל הוא אומר ״אני חייב להחמיא לגוגל״, הוא מעורב בנעשה וחד ומיידי בתשובות, דבר שממצב אותו עוד יותר כמומחה בעניינים עליהם הוא נשאל.

מצרף לך קישור לראיון

התבוננות שלי כמובן בדברים אינה מהצד הפוליטי או הסוציאלי (אם כי בנשמתי אני מאוד סוציאלי), אלה בזיהוי תבניות החשיבה והתנהגות של אנשים מצליחים.

מזכיר לכם שמה שיפה בשוק ההון שכל מה שעושים הגדולים במילארדים, אתם יכולים לעשות אותו הדבר בסכומים פחותים ואט אט להגיע לעושר גדול, בעיקר ככל שתלמדו לזהות תהליכים ותפתחו את היכולות והשרירים הנדרשים לשם העשייה בפועל, אני ודאי אשמח לעזור לכל אחת ואחד בעניין.

שוק ההון הוא המקום היחידי שבלא טובה מאף אחד ובעזרת הון עצמי אפסי, ניתן להתחיל לעלות על ספירלת הכסף ולהגיע לתוצאות אין ספיות הן בצד הכלכלי והן בצד האישי – הבאים שירגישו זאת היטב יהיה משתתפי הכשרת החוזים עתידיים שאני מתחיל בתחילת פבר׳

השוק

השוק המשיך להתנהל ע״פ הרמז שעלה מהיום הקודם ונכנס להתגבשות/התכנסות באזור קניות היתר. חולשה בשוק הביאה לריפיון בעסקאות ״קניה״ של רבים שנכנסו בשלב מאוחר, כשהשוק כבר היה במצב של קניות (כך למשל קרה לי כפי שהסברתי לעומק בקבוצת הבגורים של משפחת זהרטרייד). חשוב לזכור ולזכור שהכל מתחיל במה שקורה בשוק ומסתיים במה שקורה בשוק.

כל התנהלות אינדיבידואלית של מניות בהתעלם ממצב השוק צפויה לכשלון לשיטתנו, מזכיר זאת לעצמי חזור ואזכר, אף כי כפי שנוכחתם לדעת לעיתים השוק אף מצליח להטל גם במי, ולגרור אותי בפנימה בהתעלם מממצב ומיקום השוק ולשלם על כך.

הודעות חשובות שעה לפני פתיחת המסחר היום, יספקו מידע חשוב לגבי פוטנציאל הסיום של השבוע הנוכחי, ממנו נגזור התנהלות לשבוע הבא ותוכניות עבודה לשבוע הבא.

סוף שבוע חורפי גשוםהזדמנות למנוחה ולימוד.

שבת שלום מבורכת מתוקה ומזהירהזהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross