באיזה מילים נבחר – סקירה יומית 17.08.16 סוף יום

השוק בפוטנציאל לתחנה
השוק בפוטנציאל לתחנה

לשוק דרכים משלו לנוע לעברת מטרות, מכאן חשיבות הסימנים המצטברים, אלה לרוב עולים האחד על השני עד אשר נוצרת מסה קריטית לתנועה נוספת.

הסימנים השוריים הם השולטים לרוב במגמה הנוכחית, גם חולשה של יום פה יום שם נעלמת די מהר, אז ודאי שמוקדם לדבר על שוק דובי בכל מקרה חזרת הקונים אתמול הביאה לעוד יום שכלל המפות הנוכחיות בו הם שוריות ותחנה כניסה בהחלט אפשרית היום בהינתן דחף מעלה.

קופץ לרגע נושא מתוך ההדים של אתמול בסדנת המסחר של וייקוף שפתחתי שהוא אבי השיטה והמחשבה בה אני אוחז. רציתי להודות למי שעזר, תמך ועשה למעני גם אםזה מאחורי הקלעים, לעיתים מאחורי הקלעים יש לו משמעות יתר מסתתרת מאחוריו נתינה אמתית נקיה, אתמול נצחתי את עצמי עוד קצת בזכות כך. סדנא מדהימה יצא לדרך

דון מיגל בוחר בהסכם הראשון את טוהר המילה, הוא מתאר אותו כחשוב וגם זה שקשה ביותר לכבדו. הוא אומר “המילה איננה צליל או סמל כתוב ותו לא. המילה היא כוח; היא הכוח העומד לרשותכם כדי להתבטא ולתקשר, לחשוב, ובכך ליצור את האירועים  המתרחשים בחייכם” הוא ממשיך לאחר דוגמאות והסברים על כוחה של המילה ועל היותה חרב-פיפיות “יש בכוחן ליצור את החלום היפה ביותר או להרוס את כל הסובב אתכם.”

הוא ממשיך לתוך התודעה שלנו “התודעה משולה לקרקע דשנה בה נזרעים זרעים ללא הפסק. הזרעים הם דעות, רעיונות ומושגים. אתם טומנים זרע – מחשבה – והוא גדל”

הוא עובר לפסקה הממחישה את יכולת הקסמים שלנו בעזרת המילים “כל אדם הוא קוסם, לטוב או לרע, ובאמצעות  המילים שלנו יש ביכולתנו לכשף מישהו או לשחרר מישהו מכישוף”

אני שומע סוחרים ומנתחים שונים כשהם פועלים בשוק ואני יוכל לומר לכם בהחלטיות שהבידול הראשון בין האחד לשני הוא השפה והמילה והקרקע שהם מייצרים בתודעה שלהם להמשך הדרך. לא סתם, אני חוזר מדגיש מנוחים ומושגים ואת החשיבות לדעת לשאול את השאלות הנכונות בכל עת במסחר.

לפעמים שתיקה מספרת יותר מכל מילה, יתרה מזאת המילים מודגשת מתוך הפרעים בשקט שבין מילה למילה, כך גם השוק מדגיש לנו את דרכו משתיקה לשתיקה או ממנוחה למנוחה.

אוהב את השוק מאוד גם כשהוא שותק – יש בו את כל החיים ויותר

יום מזהיר מוצלח ומוברך – זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross