באיזה היקף נכון לעבוד (סקירה יומית 18/7/17)

כסף והצלחה

כסף והצלחה

כסף והצלחה לא משנים אנשים, הם רק מגבירים את מה שכבר נמצא בהם (ויל סמית), אני כל הזמן מטיף (בהרבה תחומים) להתחיל בקטן ולהגדיל עם ההצלחה במקום המצב הנהוג על-ידי רוב האנשים של להגדיל בשביל ההצלחה, במקום אחר נאמר תתחיל לאט ורק תגביר… (אבל זה במקום אחר).

כשאתם פועלים בסכומים גדולים אתם למעשה מייצרים מגבר לרגש, המגבר הוא של כלל התכונות גם הטובות וגם הרעות.

אם אינכם אנשים “מושלמים” לא נכון לכם להגביר. ליתר דיוק נכון לכם להגביר זאת עד מידה שהתכונה הרעה לא תגבר ותזיק לטובה, כך שרק במצב של חוסר סיכון ההגדלה לא תהפוך לא מאפשר לעסקה .

זכרו תמיד אפשר להגדיל עם ההצלחה שאנחנו חסרי סיכון, אך בשלב זה רוב האנשים שולט בהם הפחד העיקרי שמה שיש יעלם, הגיבורים לוקח את הרווח הגדול. אני חוזר ואומר לכם שהיכולת להגיע למדרגה זו היא יכולת נרכשת אך יש לעבוד עליה. בדיוק כמו שהספורטאי עובד להגיע ליעד כושר. העניין הוא לא רק ההבנה של השוק כי אם גם היכולת ליישם את הנלמד. רוב האנשים לא מרווחים גם אם יש להם את הידע בגלל אי היכולת לקיים את שאני חוזר ומזכיר לכם, חזור והזכר חותכים הפסדים ממקסימים רווחים.

מצב השוק

עשיתי סריקה קטנה בעזרת stocksail קבלתי רשימה נחמדה נעבר עליה נבחר את המובחר מבין התוצאות, אחת מהן הזכרתי אתמול בסקירה וגם מופיעה כאן, מתאפשר בה כניסה וניהול ביחידות זמן של חודשים.

נכון שהשיהוי בחלק העליון של הגרף בסינופי יכול להיות סוג של עצירת-המשך וניתן להיכנס לעסקת המשך על השוק, אני אישית העדפתי את החלקים התחתונים של התמיכה כמקום הצטרפות או להמתין לבחינה של הפריצה בכדי להצטרף למהלך הבא.

המשך החלשות הדולר ודאי עשוי להיות זרז להמשך התנועה הנוכחית. וניתן לנצל תבנית מסחר שנתתי לה את השם המצחיק 123 (סוג של תבנית המשך).

באחד הספרים שאני הכי אוהב ויין דייר מופיע המשפט הבא “רק חסרי הביטחון שואפים לביטחון” זה ישר גרם לי להרהר ולחשוב על השאיפות שלי או על חוסר השאיפות שלי.

זהר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross