אם רוצים לחקות את אמריקה אז בבחירות הבאות יש להריץ את אילנה מול שרה – סקירה יומית 07.11.16 סוף יום

הבר חודשי והשבועי הם כל הסיפור הנוכחי
הבר חודשי והשבועי הם כל הסיפור הנוכחי

הסבר עמוק ומסודר יותר מהכתוב כאן על אתמול ניתן לצפות שוב בסקירה השבועית מאתמול, המסבירה את עניין מיקום הפתיחה והצפי שלאחריו. הרבה פעמים כשאני מדבר על שקשה לי עם מצב מסויים צריך להבין שהקשוי נובע מהכרה והבנת התנהגויות נורמליות ולעומת התנהגות שבסטייה – אלה מושגי יסוד בצורת המסחר שלנו המבוססת על תהליכים ומאזני כוחות. כך שהקושי שלי לאורך הזמן האחרון עם עמדות המכר נבע מתצורות והבנה כוללת את הדברים לראיתי, התיקון האלים אתמול ודאי שירת תפיסה זאת.

רק לאחר מכן נכנסים סיבות טכניות, כמו רצף תנועתי, תבניות פיבו (AB=CD) המייצרות PRZ (פוטנציאל לנקודת היפוך), מבנה התעלה בשבועי שאף ממנו ניתן ללמוד רבות – מסכם את הכל לרגע זה הוא הבר החודשי – יום מעניין צפוי לנו במסחר התוך יומי, הבורקרים מעלים להיום את הבטחונות הנדרשים – שוק מדהים ומסעיר, הנאה צרופה להיות בו להבין דרכו תהליכים ואת עצמנו.

לאו דזה אומר “להבין אחרים זאת חוכמה, להבין את עצמך זאת הארה” אני מבין זאת בכדי לגלות לכם שהדרך להיות סוחר טמונה בסדר דברים של לאו ובתוכן הדברים של לאו, רוב הסוחרים כושלים כי סדר הלימוד והבנה שלהם את הדברים הפוך לדבריוו לאו

תזכרו מה מורנו ורבנו הקוף התוהה אומר “אם אין סיבה אין תוצאה”!

יום מזהיר מבורך ומתוק לכל יקריי – זהר

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross