איך נוצרו קרוטנים (ואבקת חלב)? ותראו איך זה מסביר את מצב השוק – סקירה יומית 20.10.16 סוף יום

מפת שוק חודשית
מפת שוק חודשית

אתמול ציירנו מסגרת, קראנו לה מסגרת אחרת, אתמול לא התחדש אל מולה כלום. ע”מ להבין את יום המסחר של אתמול נדרשות מספר זוויות התבוננות.

הראשונה בהם היא אירופה לפני המסחר אשר אינה משנה את הריבית, תגובה שגורמת להתחזקות הדולר אל מול היורו בתגובה החלו החוזים על השוק לרדת, ירידה שבכלים שיש לנו מובנת כלא אמתית ומאפשרת לנו ביצוע עסקה בסמיכות לסוף הירידות.

הודעה נוספת קצב המכירות מוסיף לתמוך בתמונה הכוללת ובכלל נקודת הפתיחה והתנהגות השוק אל מולה מאפשר יום מסחר קל לביצוע , אשר רבים מסחרנו הצליחו לקחת עסקת Home Run ביטוי לסיבוב מלא על השוק.

אני בכל מקרה העליתי היום דווקא את התמונה החודשית המסבירה את המשפט שעליו נשאלתי, מהות השאלה היה עמוק בעיני מפני שהשאלה אמרה כך “כתבת זהר ככל שהשוק יעלה אז התמונה מאוד שורית, הכל כל כך ברור במשפט עד כדי שלא היה אמור להיכתב ובכל זאת כתבת אז משהו לא ברור?” – אהבתי את השאלה כי מעידה על השואל אף הוסיף והסביר ואנסה להכניס עוד בהירות, לפעמים התמונה בשוק היא מאוד מסוימת אך אינה נתמכת ברגע מסוים, מצדי תתייחסו לזה כמניפולציה זמנית למשיכת כח נגדי כסוג של סטייה והמשפט בה לומר ככך שמשהו יקרא אזי תעלם המניפולציה או תעלם הסטייה והסיבה לחזור לפעול על התמונה תחזור, כך גם עולה מהתמונה החודשית המצורפת, אט אט היא תומכת בתמונה הקטנה שראינו – מזכיר לכם שהפוטנציאל המחושב הנוכחי הוא עוד כ-10% מהנקודה הנוכחית ופוטנציאל יוצר רוח.

הסביר לכם למה לא כדי לכם להתייחס אלי ברצינות גדולה מדי לפעמים אני נשאל שאלות ועונה בצחוק לפעמים עונה ברצינות, לפעמים בתוך הצחוק יש תשובה לפעמים בתוך הרצינות יש צחוק, השף לפעמים גם נשאל שאלות והוא עונה באותה הרוח שתיארתי כאן, למשל באחת מתוכניות הטלויזיה שהוזמן אליהן כמומחה נשאל כיצד נוצרו הקרוטנים? כך ענה להם:

כאשר המציאו את הטוסטר לא ידעו לווסת את עצמת שיגור הלחם הקלוי, וכך נורתה פרוסה לגובה רב ופגעה במסוק, הסתבכה בפרופלור – כך הומצאו הקרוטונים (מתוך הספר “הידעת?”)

עכשיו אתם מבינים אותי או את השוק? אגב לא נעים להסביר כיצד מייצרים אבקת חלב, באותה שיטה של הקרוטנים רב בכיוון ההפוך של המסוק

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross