אומנות ומיומנות. תמונת מצב 25.0718 השאלה אם יש כזה דבר אומנות מודרנית?

אני רואה קניות יתר וחולשה

אומנות ומיומנות

לעיתים קולגות פותחים עמי שיחה על גישה מודרנית למסחר לעומת הגישה “העתיקה שלי”, תוך כדי מחשבה מוטעית שמה שחדש עובד, מעצם חדשנותו.

אתה יודע בעיני מסחר הוא “אומנות ומיומנות”, אפילו כך אני מציג את עצמי בתחום, כתב יפה אוגן “אומנות אינה יכולה להיות מודרנית. האומנות היא נצחית

אני מעלה זאת כי רבים פונים אלי בשאלה “מדוע אני משתמש בברים ולא בנרות (לרוב)?”  התפיסה העולה מתוך הדברים כי נרות הם דבר מודרני וברים הם דבר ישן ופרימיטיבי. אכן נרות חדשים ביחס לברים, אך יש פגם או מניפולציה בסיסית שמטעה רבים בשימוש בנרות, סוחר מקצועי לרוב יגן על עצמו ככל הניתן מהטעיות ומניפולציות.

ואכן דרך אחת לבחון את הוותק בשוק של סוחר הוא דרך השימוש בנרות או ברים, רוב הסוחרים הוותיקים מאוד משתמשים בברים ולא בנרות, אני הוציא על כך סרטון המסביר מדוע יש חסרון ופגם בנרות לעומת הברים.

תמונת מצב

השוק סגר בעליות. האמת שלפי תוצאות הדוחות בעונה אין סיבה למה לא. תוסיפו על כך את הניתוח הסטטיסטי המראה עדין על מכוונות כלפי מעלה והכל מתחבר.

אבל מה לעשות למרות הדברים אני רואה חולשה, אני מרגיש אי נוחות ושלמות עם הפינה הנוכחית בשוק כפי שהיא עולה ונשמעת בדברים שלי לאחרונה, אי נוחות שמשאירה אותי פסיבי.

אני ודאי מזמין אותך להציג תמונת מצב כפי שעולה במחשבתך ולדון עליה, אבל זאת רמת הודאות שלי בעת הזאת, רמה נמוכה, אני ער לתוצאה של היום מסחר אתמול וזה רק הוסיף לי אי נוחות.

אמשיך להתבונן מסתמן שעד סוף שבוע אקבל בהירות גבוה יותר לגבי העתיד הקרוב, בינתיים חגיגה לסוחרי היום ברוח הגבית של עונת הדוחות.

יום מבורך ומוצלח

זהר ליבוביץ
אומנות ומיומנות
המסחר בשוק ההון

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross