אומנות ומיומנות המסחר בשוק ההון. סקירה יומית [01.05.18] נשאלתי שאלה בקשר לשם של זהר טרייד

זהרטרייד – אומנות ומיומנות המסחר בשוק ההון

מיומנות

חודש אפריל נגמר, אפילו אני גדלתי בשנה כפי שראיתם, איתות של סיכומים והתבוננויות, בעיקר כי לא רק אנחנו מקבלים החלטות בנקודות הזמן הללו אלה גם המוסדיים, קמתי התחלתי עם הבוקר עם סריקה חודשית לקראת אימון סוינג והסקירה החודשית שאני מקיים בערב.

ברמה היומית אומנם האנרגיה ללא שינוי וכל שאר המגזרים בירידה ובראשם שירותי תקשורת, אך בהתבוננות על הדברים מתחילת השנה הצרכנים הם האוחזים בקצוות ואולי ממנה ניתן ללמוד על המגמות והתמורות המתפתחות בשווקים בעת הזאת.

השוק מתחילת השנה בירידה של פחות מאחוז עולם הצרכנות ובראשם הצריכה המגוונת הביאה לעליה בענף של כ-35% (חברות כגון אמזון משתייכות לענף) ומצד שני כל מה שקשור לצרכנות מתכלה וביתית היה המגזר היורד ובראשם מוצרי טבק בירידה של כ-20%.

הבנת מכניקת השוק ודאי מאשר לסוחר השיפוטי לנצל את ההתנהגות השוק בכדי לבחור את המגזרים והענפים המובילים.

אבל תמיד אנחנו חוזרים לעת הנוכחית, הוספתי מפת זמן שהתייחסתי אליה היום כמו פעמים רבות כאל מפת דרכים שהשאלה הראשונה והחשובה היא היכן אנחנו נמצאים במרחב.

מתוך ההבנה היכן אנחנו נמצאים במרחב נוכל להשכיל ולקבל החלטות שיעזרו לנו לבחור אחת משלוש פוזיציות, לונג, שורט או ישיבה על הידיים.

אומנות

את הנטייה שלי והמניות הנבחרות שלי הציג כפי שפתחתי היום בערב באימון והסקירה החודשית, עד אז המשיך את היום בהכנות לקראת האירוע השנתי של תיקון בזמן.

מתי פעם אגלה לך כאן עוד סודות, אחד הסודות שאגלה הבוקר הוא מדוע המילה אומנות משויכת לזהרטרייד ולתפיסת עולם המסחר שלי כפי שאני מנחיל אותה.

על-מנת לגלות את הסוד אתחיל בשאלה “בזמן חיפוש עסקה מה אנחנו מחפשים?” מתוך התשובה שארשום כעת ניתן להבין מה לחפש בזמן עסקה ואת הקשר למילה אומנות ולמה אנחנו פועלים רק במקומות האומנות מצויה בה.

(Art is a marriage of the conscious and the unconscious (jean Cocteau

יום מבורך מתוק ומזהיר

זהר ליבוביץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

יכול לעניין אותך גם...

צרו קשר

1599-5000-20
zohar@zohartrade.com
לחי 31 בני ברק
© 2019 זהר ליבוביץ׳
Digital Workshop
Powered by: Simply
envelope-omap-markerfacebook-squarephonecross